Ik had op de plaats van die komma een punt gezet. Dan moet je natuurlijk wel weer met een hoofdletter beginnen, hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn grammatica is stukken vooruit gegaan door al die taalpuristen, bedankt allemaal daarvoor.![]()
Je vergeet een punt te zetten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef Renesite het volgende:
Dat dus.
Strafsysteem, we wonen in Nederland, niet in Engeland of ander Engelstalig land.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:37 schreef bellerophon81 het volgende:
Eigenlijk moeten de users een intake doen om te bewijzen dat ze het wel kunnen.
Daarna een of ander penalty systeem als je berichten vol met fouten zitten. Mocht de penalty dan in waarde stijgen kan kan daar een onderschrift aan gekoppeld worden.
Zullen we dan die "intake" een inschrijvingsgesprek gaan noemen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Strafsysteem, we wonen in Nederland, niet in Engeland of ander Engelstalig land.
Je vergeet een leesteken in de vorm van een stip ter afsluiting van een zin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef Bad_Karma het volgende:
Zullen we dan die "intake" een inschrijvingsgesprek gaan noemen?
Heerlijk, dat zeiken.![]()
Ja maar dat zeiken wil ik wel graag zelf blijven doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je vergeet een leesteken in de vorm van een stip ter afsluiting van een zin.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |