Sweety=vet/lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef LasTeR het volgende:
Sweety, lol. Wat bedoel je daar mee? Niet te patserig? Ja de juwelier of de markt.
Dan heb jij een slechte juwelierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef dady het volgende:
[..]
Sweety=vet/lekker.
Markt kan ook ook nog even proberen, ik was vandaag even bij de juwlier maar daar was het allemaal heel fijn en dat is meer voor een kindje van een kamper.
Vraag bij de juwelier dan om een wat minder fijne ketting? Neem aan dat z'n assortiment uitgebreider is dan 5 verschillende fijne kettinkjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef dady het volgende:
[..]
Markt kan ook ook nog even proberen, ik was vandaag even bij de juwlier maar daar was het allemaal heel fijn en dat is meer voor een kindje van een kamper.
Idd, kan je beter een wigger uit Amsterdam zuid-oost zijn....:')quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef dady het volgende:
[..]
Sweety=vet/lekker.
Sweetie, das surinaams voor lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef dady het volgende:
[..]
Sweety=vet/lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |