Anders volg je de raad van je sig op en ga je daar baggerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, het ís me wat.
komkommerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:21 schreef Nawien het volgende:
Na nog wat biertjes was het tijd voor de 1e groene rakker.
Schattig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:23 schreef Nawien het volgende:
Anders volg je de raad van je sig op en ga je daar baggeren![]()
Knulletje tog, een groene rakker asosieren met een komkommerquote:
Wat hebben komkommers met boerenland te maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Knulletje tog, een groene rakker asosieren met een komkommer![]()
Jij komt zeker uit het boerenland![]()
Het is ook Johnny Knoxville, dus ik weet niet wat je punt is behalve dat jij ook een "fout" hebt staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is "toch", knaapje.
Sulletje, komkommers groeien natuurlijk langs de weg in de stadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:29 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Wat hebben komkommers met boerenland te maken?![]()
Spaties kunnen niet in usernames.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef Nawien het volgende:
Het is ook Johnny Knoxville, dus ik weet niet wat je punt is behalve dat jij ook een "fout" hebt staan
Dus, dat keurt het dan goed? Dus als ik zeg dat ik geen c en h op mijn tobo heb is de schrijfwijze van tog ook getolereerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spaties kunnen niet in usernames.
Behalve bij hele oude.
Kloptquote:
9/10 van de films zijn voorspellend. Maar dat maakt het niet minder leuk als je gaat kijken met je verstand op 0quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef droks het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook best tegenvallen.Veels te voorspellend enzo.
Neen, daar je met bovenstaande post hebt aangetoond wél over voornoemde letters te beschikken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef Nawien het volgende:
Dus, dat keurt het dan goed? Dus als ik zeg dat ik geen c en h op mijn tobo heb is de schrijfwijze van tog ook getolereerd?
Euhm Westland hoort niet bij den haag hoor als je daar op doeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Klopt![]()
Den Haag - boerenland - kassen - komkommers
ik snap hem![]()
Het is dan ook een hypothetische vraagstellingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, daar je met bovenstaande post hebt aangetoond wél over voornoemde letters te beschikken.
Feit blijft dus dat er het één en ander aan je spelling mankeert.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef Nawien het volgende:
Het is dan ook een hypothetische vraagstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |