Tja.. das kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Borkydude het volgende:
Zat ik in de bus, op weg naar Italie, een week lang feesten, zuipen en neuken. De repetitieweek was net voorbij, het WK in volle gang. En ik dacht maar 1 ding: Dit word de beste week van m'n leven.
En nu zitten we hier, net terug van school, ik moet m'n werk bellen, maar heb geen zin
Ja. Het was kankerstrak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:26 schreef EvilThijn het volgende:
En? was het de beste week van je leven? vertel vertel..
Nu al een kuttopic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Borkydude het volgende:
Zat ik in de bus, op weg naar Italie, een week lang feesten, zuipen en neuken. De repetitieweek was net voorbij, het WK in volle gang. En ik dacht maar 1 ding: Dit word de beste week van m'n leven.
En nu zitten we hier, net terug van school, ik moet m'n werk bellen, maar heb geen zin
Bus is puik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nu al een kuttopic.
Met de bus
Zeg eens eerlijk, heb je een meisje geneukt?
En als dat de best week van je leven was, zegt dat veel over je leven.
![]()
Veel geneukt nog?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Borkydude het volgende:
IK, want als hij veel gechopt heeft ga ik er ook heen volgend jaar alsk het heb uitgemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:18 schreef AcidBurner het volgende:
WHO CARES?
Met wie? Je teddybeer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
IK, want als hij veel gechopt heeft ga ik er ook heen volgend jaar alsk het heb uitgemaakt![]()
Dat had jij toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb jij relaties met knuffeldieren?![]()
Nou, doe dat dan maar eens..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg jij, ik had er nog geen antwoord op gegeven![]()
Zo jong nog en dan heb je de beste tijd al gehad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Borkydude het volgende:
...
En ik dacht maar 1 ding: Dit word de beste week van m'n leven.
...
quote:
Soort van. Ze is klein, warm heeft een strakke kont, groene ogen en een lekkere cup c. Ohja ze is van vleesch en bloed en is 1m65quote:
Zo klein? Hoe oud is ze? 14?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
Soort van. Ze is klein, warm heeft een strakke kont, groene ogen en een lekkere cup c. Ohja ze is van vleesch en bloed en is 1m65![]()
Omdat ik het leuk wil houdenquote:
Wat? 18? Onmogelijk..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk wil houden![]()
14+4+8-4-4=?![]()
Daar ging ik al vanuitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
We houden geen rekening met wiskundige regels, gewoon links naar rechts. VOordat er dalijk iets verkankerds uitkomt![]()
Zu spatquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je je eigen topic verkracht.
Gelukkig, had jij je niet aan die regels gehouden daar je te snel was voor mijn subjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |