jij met je ''WTF BBQ'' koop er eentje zou ik zegguhh joh !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
WTF BBQ?
Of niet en gewoon nadenken bij wat je doetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Ricky_ het volgende:
Altijd een backup van je backups achter de hand hebben.
Whehehehequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb wel eens perongeluk mijn muziekmap verwijderd
Ik had probeerde een backup van mijn muziek te maken op een 40 GB schijf, maar de map is ongeveer 80 GB groot, dus ik kreeg een foutmelding tijdens het kopieren. Vervolgens verwijderde ik de muziek map, maar ik had niet door dat ik de originele map verwijderdeHad trouwens een shift+del gedaan, dus de map was echt weg. Gelukkig een tooltje gevonden om de data weer terug te halen, maar voelde me op het moment dat het gebeurde wel ff klote...
Idd, was op dat moment ook een beetje brak, dus lette niet goed op wat ik deed. Heb verder ook geen bewerkingen op de schijf uitgevoerd toen ik vernam dat ik de verkeerde map had verwijderd, gelukkig is er ook geen enkel bestand verloren gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Whehehehedaar heb je geluk gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |