winkels waarin ik electronica koop daar weten medewerkers eigenlijk altijd waar het over gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef JvdK het volgende:
Kennen jullie dat ook? In winkels als BCC en Mediamarkt stinkt het altijd zo.
Het lijkt wel alsof die elektronica helemaal is verstoft, overigens weten de medewerkes het ook niet waar ze het over hebben. Simpele verschillen als wattage en voltage, 6 en 9 megapixels, spiegelreflex en compact.
Die lui worden steeds stommer..![]()
Zo en dat wilde ik even kwijt
Letterlijk? Okee... waarom zou je poep kopen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:35 schreef Rnej het volgende:
kom bij de mediamarkt regelmatig shit tegen die 2x zo duur is als in internetshops.. letterlijk
ik koop daar echt niets... kutwinkel
De geur van een net inelkaar gezette pc die aangaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:50 schreef Appellenflappen het volgende:
Heb je ook een koelkast gezien die naar rozegeur rook? Of een magentron die nog even snel deo opspuit voordat de klant binnenhuppelt. Nieuw apparatuur stinkt altijd, dat vervaagd naarmate het wordt gebruikt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
De geur van een net inelkaar gezette pc die aangaat![]()
Sommige medewerkers beginnen zelfs fora waar ze de leden hun wil en denkwijze door de strot proberen te duwen zoals op verschillende weblogjes te lezen valt en hier en daar een oude post die het cennsuurbestuur is vergeten te verwijderen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef JvdK het volgende:
Het lijkt wel alsof die elektronica helemaal is verstoft, overigens weten de medewerkes het ook niet waar ze het over hebben. Simpele verschillen als wattage en voltage, 6 en 9 megapixels, spiegelreflex en compact.
Ze werken tenminsten wel voor de centjes...kan ik van jou niet zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef JvdK het volgende:
De geur van een gloednieuwe autoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
En jij betaalt mijn salaris ook nog eens!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ze werken tenminsten wel voor de centjes...kan ik van jou niet zeggen.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ze werken tenminsten wel voor de centjes...kan ik van jou niet zeggen.![]()
Go Nawinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik denk hij wel meer bereikt heeft dan jou googy, met werken ja![]()
Andersom wel natuurlijk.... laagopgeleide BCC medewerkers zonder bedrijfsinzicht kunnen op fora een mini dictatuurtje runnen. Een beetje het omgekeerde van een CEO of Directeur die zich voor ontspanning aan een meesteres overgeeft. Rukken sommige vloermedewerkers zich af op het censureren van geinformeerde meningen en het monddood maken van hun de bezigers. De frustratie als dit niet lukt leidt tot hoge bloeddrukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Goochie het volgende:
..moet ik dan hier heel stoer gaan opsommen wat ik bereikt heb?
Komop man.
Waar het mij omgaat is dat TP mensen gaat afzeiken die gewoon werken voor de centjes. En alhoewel ik het met je eens bent qua kennisnveau, heb jij niet het recht om die mensen de grond in te boren. Zeik dan mensen af die geen reet doen, gezond zijn, en een uitkering hebben omdat zij geen zin hebben om te werken.
En ook nog zo heerlijk schoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus hij moet zichzelf afzeiken? Dat kan toch helemaal nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Goochie het volgende:
..moet ik dan hier heel stoer gaan opsommen wat ik bereikt heb?
Komop man.
Waar het mij omgaat is dat TP mensen gaat afzeiken die gewoon werken voor de centjes. En alhoewel ik het met je eens bent qua kennisnveau, heb jij niet het recht om die mensen de grond in te boren. Zeik dan mensen af die geen reet doen, gezond zijn, en een uitkering hebben omdat zij geen zin hebben om te werken.
-3, overbodige flame, die je oh zo "volwassene betoog" een paar posts omhoog onderuit haaltquote:
Don't u love itquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
En ook nog zo heerlijk schoon![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |