*drinkt koffie bij de compquote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen. Werd net hier op school weggestuurd van de comp omdat ik koffie dronk
Nouhou.
Nou het is hier buiten nog steeds grauw en grijs buitenquote:Op maandag 4 september 2006 10:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alsook een mooie ochtend toegewenst
Groeten uit een zonnig Groningenquote:Op maandag 4 september 2006 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is hier buiten nog steeds grauw en grijs buiten
dus de beloofde fraaie nazomer laat nog even op zich wachten
Hallo Roosjedoosjequote:Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
halllooo mensen
Nou stop dan maar een aantal zonnestralen in je volgende post, dan hebben wij er ook wat aanquote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groeten uit een zonnig Groningen
Yup, het is een chaos hierquote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Roosjedoosje
Is het druik ongeluk van Crocodile Steve nu ook echt het gesprek van de dag daar down under ?
voor zijn helden status had hij natuurlijk een croco moeten treffen in plaats van een rogquote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Yup, het is een chaos hier
(stiekem wel leuk hoor)
Die gemene roggen heb ik op Great Barrier Reef niet gezien, althans niet dat ik er mij bewust van was.quote:Op maandag 4 september 2006 12:03 schreef Roosjedoosje het volgende:
Nou die beesten zijn ook vrij heftig hoor
Heb je daar ook gedoken? Schijnt echt enorm tof te zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die gemene roggen heb ik op Great Barrier Reef niet gezien, althans niet dat ik er mij bewust van was.
Croco's heb ik wel volop gezien in Kakado NP een stuk onder Darwin
Na een periode van lang warm weer had het die avond van te voren flink geregend waardoor die beesten de ochtend erop wat actiever dan normaal waren
Ik heb alleen maar gesnorkeld en dat was op zich al heel indrukwekkendquote:Op maandag 4 september 2006 12:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Heb je daar ook gedoken? Schijnt echt enorm tof te zijn.
Op mijn stage plek hebben ze die beesten ook en doen er onderzoek mee, wel hip. Maar die beesten komen ook gewoon voor in de noordzee hoor
Mocht jij ook geen hagelwit zand van het zondageiland meenemen voor thuisquote:Op maandag 4 september 2006 13:35 schreef Roosjedoosje het volgende:
lijkt me echt een super ervaring! (ik heb alleen maar gesnorkeld bij Byron Bay en dat was echt al enorm tof)
ik vond het wel grappig om te zien dat de bemanning dus tig keer de toeristen had gewaarschuwd. Desondanks waren er toch verschillende mensen die het wilde proberen maar die vielen bij het aan boord komen toch wel door de mand. De benanning zei er niets van, maar greep wel telkens de flesjes en/of emmertjes en kieperde die ter plaatse alsnog gewoon weer in zeequote:
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaasquote:Op maandag 4 september 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
Oh en als je nog tijd (over) hebt moet je ook echt nog naar Alice Springs en Ayers Rock gaan hoor. Da's zo adembenemend mooi daar![]()
Ja continent is ook veel te groot voor 1 vakantiequote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaas![]()
Ik moet nog een paar weekies werken en dan is het Australie avontuur over..
Maar ik heb goede hoop da tik nog eens terug kom en de west kust ga doen (en stukkie outback, alice springs)
Oh en je moet natuurlijk nog naar Broken Hill om te kijken of er nog wat over is van The flying Doctersquote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja, maar mijn vakantie zit er al op helaas![]()
Ik moet nog een paar weekies werken en dan is het Australie avontuur over..
Maar ik heb goede hoop da tik nog eens terug kom en de west kust ga doen (en stukkie outback, alice springs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |