maar die mietjes die melden zich nu toch hier om te vragen hoe ze het gehad heeftquote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
Ja, hoe was je mietje ?
Waarom zijn jullie zo flauwquote:Op zondag 3 september 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die mietjes die melden zich nu toch hier om te vragen hoe ze het gehad heeft![]()
Om je te plagen.quote:
Ook geen antwoordquote:
Niet voor mij, ik moet al zo naar 't toilet, ik heb alleen geen zin.quote:Op zondag 3 september 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roseetje dan maar om het goed te maken![]()
Nee, die antwoordenquote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry als jij je ook aangeproken volelt hoor
ik had echt alleen mij en Erik in gedachten hoor![]()
![]()
Ik deed me daar toch laatst wat leuksquote:Op zondag 3 september 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik moet al zo naar 't toilet, ik heb alleen geen zin.
Er zijn maar weinig dingen waar ik me over op kan winden, maar iemand anders die zegt hoe je moet leven is daar een van.quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon aandoen waar jij je lekker in voelt, in plaats van je voordoen als iets wat je wellicht niet bent.
Je mag wel wat van mijn pinda's hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik me over op kan winden, maar iemand anders die zegt hoe je moet leven is daar een van.
*langzaam van kookpunt afga*
Lief.quote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn pinda's hoor.
Endorfinequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verslaafde? Ben jij zo'n harddrug ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |