ja jij verheugde je vanmiddag volgens mij ook erg op dat uitstapje op de fietsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.
Ja, het was werkelijkwaar heerlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij verheugde je vanmiddag volgens mij ook erg op dat uitstapje op de fiets![]()
dus je had je weer om niks druk gemaaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het was werkelijkwaar heerlijk.
Jij snapt mij!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.
Sorry. Ik maak het wel goed door met je koffie te gaan drinken over een jaartje ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij snapt mij!
Jammer dat je gay bent *huil*
Ik verheug mij er nu al op, homo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak het wel goed door met je koffie te gaan drinken over een jaartje ofzo.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
Mensen, dit is mijn laatste post hier in een week tijd.
Ik ga morgen lekker op vakantie.
Ave.
Metquote:
Niet te vergeten; Ka, de hypnotiserende slangquote:
Kleine zeemeermin was verliefd op Prins Erikquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond alladin niet tof.
De kleine zeemeermin wel.
Ik ga proberen te slapen.![]()
Sweet dreams twisted_fokquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond alladin niet tof.
De kleine zeemeermin wel.
Ik ga proberen te slapen.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je moet niet gekwetst voelen wat ik nu tegen je ga zeggen maar hoezo draag je mannenkleren en probeer je niet op een vrouw te lijken, want dat ben je.
Mooie hakken, rokje, strak truitje mooi gekruld haar
Ik vind hem een hele vreemde jongeman.quote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken wat die stomme flikker in het zustertopic schreef:
[..]
Hij is nog niet eens uit de kast.
die heet hier toch gewoon sluwe schemerquote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me denken aan slimshady maar die ken je niet.
en ja het is inderdaad een vreemd en verkeerd beeld als mensen je pas op en top vrouw vinden wanneer je in een rokje rondlooptquote:Op zondag 3 september 2006 00:14 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Zo van "zoals ik het leven zie hoort zo en zo moet iedereen zich gedragen, behalve ik want ik ben nu eenmaak homo". Of zo. Gatverdamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |