ik heb er 4!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt de tussenliggende tijd nuttig gebruikt om nieuwe armbanden te maken ?
2 kettingsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed? Wat heb je allemaal gekregen voor jeverjaardag
?
Schop 'mquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte PC.
Huuuuuuuu, kom eens online op msn heul even enzootquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Huuuuu. Er is allang een nieuw topique. Natuurlijk.
Niet verder kijken dan MyAT helpt nog minder kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo onderaan kijk je er makkelijk overheen enzo.
Ja baas!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Huuuuuuuu, kom eens online op msn heul even enzoot.
Dat ken ik! MyAt is ongeveer mijn huisquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan MyAT helpt nog minder kan ik je vertellen.
Ja, en uitstapjes zin leuk. Maar niet te vaak. Anders zijn het geen uitstapjes meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ken ik! MyAt is ongeveer mijn huis, AT is buiten, en de afzonderlijke subfora zijn uitstapjes, om het maar eens in beeld te brengen
.
Precies. En dan heb je ook nog uitstapjes waar je liever heengaat dan andere uitstapjes.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, en uitstapjes zin leuk. Maar niet te vaak. Anders zijn het geen uitstapjes meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |