die pakken een zware loodgieterstasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zo'n idee dat lesbeau's niet met handtasjes meppen. Eerder met vuisten en mokers.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aan.
Of onze hamer die aan ons overall hangtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die pakken een zware loodgieterstas![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Spring summer fall winter...spring (oid?).
Zal eens op zoek gaan.
Oeh en 'Beautiful Boxer' is echt een prachtige film, die moet je een keer kijken
.
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aan.
Hij is inelkaar geslagen door een stel lesbo's.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt?
Potige potten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij is inelkaar geslagen door een stel lesbo's.
Oeh, ik houd van jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, mijn gevechtstechniek is iemand te vriend maken; en deze langzaam maar zeker tot drugsverslaafde te laten wegkwijnen. (door mijn manipulatieve houding)
Voor je 't weet ben je een junk. Distantieer je ervan, nu het nog kan!quote:
Hm hm, echte liefde is een haat-liefde verhoudingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor je 't weet ben je een junk. Distantieer je ervan, nu het nog kan!
Verslaafde? Ben jij zo'n harddrug ja?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, mijn gevechtstechniek is iemand te vriend maken; en deze langzaam maar zeker tot drugsverslaafde te laten wegkwijnen. (door mijn manipulatieve houding)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |