Ik luister 't nu,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eindelijk gevondenJungsun Arirang van de film Spring Summer Fall Winter... And Spring
![]()
![]()
Misschien ook wel wat voor jou, NanKing
Dan is het toch niet mislukt, hooguit is het een ander resultaat geworden dan je verwacht hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Chowi het volgende:
Wil iemand een stukje van mijn mislukte chocoladecake proeven?
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm wel op. De verzendkosten zijn voor mij. Ik hoef 'm namelijk niet, de cake.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan is het toch niet mislukt, hooguit is het een ander resultaat geworden dan je verwacht had
en voor chocolade kan ik 's nachts gewoon wakker gemaakt worden![]()
en je denkt dat de postbode hem dan niet zelf gaat oppeuzelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm wel op. De verzendkosten zijn voor mij. Ik hoef 'm namelijk niet, de cake.
De postbode haalt zijn neus op als hij de cake ziet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je denkt dat de postbode hem dan niet zelf gaat oppeuzelen?
en ik heb maar een smalle brievenbus, dus die krijgt hij daar nooit doorheen geschoven
Spring summer fall winter...spring (oid?).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Is van mijn lievelingsfilm![]()
Maar Wonderer vind Wondje geen toffe afkorting!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens gewoon liev tegen NanKing![]()
Zeg, zoek je ruziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Wonderer vind Wondje geen toffe afkorting!
En als NanKing wil dat ik lief doe, moet ze het maar verdienen.
Neen. Want die ligt namelijk netjes opgeborgen in de tweede la van mijn bureauquote:
Zo is het nu ook hier zo verquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zo'n idee dat lesbeau's niet met handtasjes meppen. Eerder met vuisten en mokers.
De blauwe plekken en andere littekens herinneren mij er nog elke dag aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..].
Heel goed van je, als je dat maar onthoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |