Is ze ergens mee bezig nu oid?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemist
ze kon de continuiteit er redelijk inhouden
nu is het meer hollen of stilstaan in dit topic
Ze is op vakantiequote:Op woensdag 6 september 2006 00:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is ze ergens mee bezig nu oid?
Ah mooiquote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze is op vakantie
maar in ben niet zo goed ingevoerd dat ik weet of ze nu op dit moment met haar vriendin bezig is![]()
Trustequote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ga nu direct ook met wat bezig
pittuh namelijk
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Het is hier 4 uur snachtsquote:Op woensdag 6 september 2006 03:47 schreef wonderer het volgende:
Dat had je niet kunnen bedenken of zo? Twee ogen die allebei op een andere manier scherpstellen?
Niet altijd, de bril die ik nu heb is half kapot.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:11 schreef wonderer het volgende:
Hier is het tien uur 's avonds. Your point?
Waarom draag je geen bril dan? Da's toch veel makkelijker?
Zijn lesbeaus ook roze?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:14 schreef Roosjedoosje het volgende:
duuss goeiemorgen roze Nederland!
Ok danquote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat roze juist het verbindende element in ons bestaan![]()
Nu,quote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als jij zwart prefereerd dan mag dat ook hoor, of donderblauw![]()
ik heb 1 zachtroze overhemd, dus zo roze ben ik niet, die dingen maken me in mijn gezicht veel te bleek.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu,
't is maar wat je ermee doet natuurlijk
Zoals bijv. een zwarte tuniek met keltische motieven in lichtroze en lichtgroen(die ik ooit 'ns gevonden had op 't internet, maar die ik nu niet meer kan vinden :-/ )
Maar echt alleen knalroze kan ik niet waarderen
Dat had ik natuurlijk allang begrepen, mon cher.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb 1 zachtroze overhemd, dus zo roze ben ik niet, die dingen maken me in mijn gezicht veel te bleek.
Maar ging in dit geval ook meer over de uitdrukken van de kleur roze als onze geuzennaam. zoals NOS heel lang ook de website www.rozerijk.nl in de lucht gehad heeft.
Alicey vroeg zich toen alleen af of dat roze nu alleen voor heaumeaux was of dat die kleur/uitdrukking ook voor lesbeaus van toepassing is
ja nu nou okay danquote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk allang begrepen, mon cher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |