nou er zijn wel eens nichtjes die licht geraakt zijn in deze topic reeksquote:
om helemaal in stijl te blijven had je p(r)ik kunnen typenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat we doelen op [HOMO], waar een regelamtige rel/flame/bash-periode vaste prik is,.
Ik zal je wel waarschuwen als er een rel isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Aha! Toch eens af en toe gaan kijken dan.
Puikend!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je wel waarschuwen als er een rel is, (als ik er aan denk dan).
Nou, ik vond eerder samjustme het slachtofferquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Er was pas nog een rel
En ik was het slachtoffer
Beet ze zo hard?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vond eerder samjustme het slachtoffer.
Korte samenvatting:quote:
en een online agenda functie zoals b.v. in Outlook of zo werken niet, of heb jij net als ik daar de disipline niet voor om die dingen dan weer telkens up te date te houden ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet maar 'n flagellantenleven erop nahouden.
't Is alweer de zoveelste belangrijkste iets dat ik vergeet
Nu ja, ik had een palmtop en dat werkte wel goed. Alleen is 'ie kaduuk en ik heb geen geld voor een nieuwe :-/quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een online agenda functie zoals b.v. in Outlook of zo werken niet, of heb jij net als ik daar de disipline niet voor om die dingen dan weer telkens up te date te houden ?
da's jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik had een palmtop en dat werkte wel goed. Alleen is 'ie kaduuk en ik heb geen geld voor een nieuwe :-/
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemistquote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, de laatste POTmeter in mijn duivelse machine gesoldeerd...
Druk hier zeg...
Ik heb al meermalen gedacht om met Fok te stoppen nu ze weg isquote:Op woensdag 6 september 2006 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing wordt als centrale figuur deze dagen toch wel af en toe gemist
ze kon de continuiteit er redelijk inhouden
nu is het meer hollen of stilstaan in dit topic
Nou kom niet zo dramatisch en apocalyptisch zijn hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb al meermalen gedacht om met Fok te stoppen nu ze weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |