abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2010 @ 22:27:47 #201
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_77494336
Wat een eetlustopwekkende plaatjes!! Misschien een keer een fokmeeting houden bij de makers van deze heerlijk-uitziende spare ribs?

(niet meteen boe-roepen, ik ben geen culinair persoon, hoe graag ik het ook wel zou willen zijn )
De lekkerste spare ribs die ik tot nu toe gegeten heb, zijn bij de beer(mag ik die naam noemen of valt dat onder spam???). Het verschilt per locatie maar in Almere vind ik ze super! Ketjapmarinade, ze vallen net niet van het botje af..... hmmmm!

Verder geen ervaring met thuismaak spare ribs, behalve gewoon op de BBQ met standaard kruiden maar niks benoemenswaardig. Misschien toch maar eens proberen, ziet er wel eerruug lekker uit
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:12:54 #202
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_77506141
Binnenkort is er een ribfest ergens in België.
Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
  maandag 1 februari 2010 @ 12:29:38 #203
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_77508591
Ik heb hetzelfde probeem met spare ribs als met mosselen, begin ik er een keer aan , dan kan ik niet meer stoppen met eten.

overigens maakt mijn vriendin heerlijke "hootin tootin hot louisiana spare ribs" volgens geheim familie recept (van een ver familielid van de uitvinder van de Kentucky Fried chicken marinade, en dat is eerlijk gezegd NIET Harland Sanders maar een oud- groot tante van mijn vriendin )
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')