Nietes! Dat is gewoon een tip!quote:
Koop jij het eens voor 'm, Salsagirl!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef Salsagirl het volgende:
Er zijn heus wel meer site's waar je online dus Paco Rabanne kan bestellen..
Dus had je die bestelling al binnen gehad..
Of loop eens binnen bij een of andere parfumeriezaak ..Douglas en zo![]()
Douglas heeft 'em niet. Ici Paris XL ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef Salsagirl het volgende:
Er zijn heus wel meer site's waar je online dus Paco Rabanne kan bestellen..
Dus had je die bestelling al binnen gehad..
Of loop eens binnen bij een of andere parfumeriezaak ..Douglas en zo![]()
http://www.parfum.nl/assets/s2dmain.html?http://www.parfum.nl/fts.html?criteria=paco dat is hem toch??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Douglas heeft 'em niet. Ici Paris XL ook niet.
Online in NL nog niet tegengekomen. En geen creditcard
ik vraag me af waarom ze de site niet upgraden (offline) end an in 1x overzetten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:33 schreef Camplo het volgende:
Paar weken geleden zag ik bij toeval in zo'n topic iemand die op die site wees.
Ik ff kijken en bleek dat ze Paco by Paco Rabanne hadden (die ik vooralsnog alleen op vliegveld heb gezien).
Ik denk okay morgen bestel ik 'em (ondertussen 3 weken geleden). En dag later kijk ik.... GAAN ZE DE SITE UPGRADEN. Zijn ze nu al 3 weken mee bezig, maar ik zie nog steeds geen verandering. Zou binnen 2 dagen gebeurd zijn....
Ik merk het.![]()
Fix je site eens... faggots!
Kan ik ook wel doen..maar volgens mij vind hij het leuk online te bestellen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Koop jij het eens voor 'm, Salsagirl!
Ik dus ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:37 schreef gateway het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze de site niet upgraden (offline) end an in 1x overzetten?
Ochjee, het is schafttijd op de bouwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Tering wat een homo/metro.
Ga je drukmaken over een naar lamascheit ruikend luchtje.
Slome rotmongolen WERK GVD door, of laat mij die site fixen. n00bs!quote:OPENING JANUARI 2007
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |