quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
KNVB, oprotten met die kut-Van Basten! Ik schaam me diep voor dit Oranje.
Ik ben al zover heen, dat ik me niet meer kan identificeren met dit Oranje, ik ben geen Duitser.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Adriaansequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie wil je danonder Dick was het niet veel beter en Louis was helemaal niet om over naar huis te schrijven
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, de luxemburgse coach heeft net ontslag genomen na deze smadelijke nederlaag.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
is ie al weg?
Dat ligt niet alleen aan Van Basten hoor... Iedereen verwacht een elftal met spelers van grote naam, die kampioenschappen gaan winnen. Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind dat hij het zeer goed gedaan heeft tegen een top tien landquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, de luxemburgse coach heeft net ontslag genomen na deze smadelijke nederlaag.
Nee, daar zorgt Bassie zelf wel voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
Er zijn er wel een aantal, maar die worden niet geselecteerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Van Basten hoor... Iedereen verwacht een elftal met spelers van grote naam, die kampioenschappen gaan winnen. Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
Weet ik, dat aantal bestaat uit onder andere een aantal 'oudjes' terwijl de visie van Van Basten is dat hij nu een nieuw team op wil bouwen met jonge spelers. Iets waar ik hem niet geheel ongelijk in kan geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal, maar die worden niet geselecteerd.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was voor luxenburgook hoe dat land mag heten
op staande voet AUB, wat een wanprestatie.!quote:Marco van Basten moet ontslagen worden!
Onzin. Tuurlijk hebben wij de spelers om Luxemurg een 8-0 pak slaag te geven. Het elftal stond gewoon niet goed, er werd tactisch gefaald. Spelen met Heitinga als rechtsback (Nul aanvallende waarde), Schaars in de-punt-naar-achteren (tegen Luxemburg wtf?!?), Kuyt linksvoor (dat kan hij niet), zonder spelverdeler. Van Basten heeft veel fouten gemaakt, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |