Lul niet, het is net weer droog.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef EvilThijn het volgende:
Jajajaaaaah we weten het nu wel. het regent![]()
Me plantjes verzuipenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef Sebasser het volgende:
So what, de plantjes hebben ook dorst.
Ah joh, zolang ze de voortuin niet uit drijven, valt het nog wel meequote:
Toen ik uit Spanje terugkwam had ik wel zin in een regenbui, maar ik bedoelde meer een dagje, geen hele maand...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef iamredleader het volgende:
Het is ook nooit goed, he. Te warm, te koud, te droog, te nat.
Ga gewoon lekker fok!ken.
Nee. Het komt nooit meer goed. Vooral niet als je regen-huil-smileys gaat postenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Toen ik uit Spanje terugkwam had ik wel zin in een regenbui, maar ik bedoelde meer een dagje, geen hele maand...
Morgen eerst 30% kans op regen, nu al 70%. Komt het ooit nog goed?
Dan verzinnen ze maar iets om het zeewater af te koelen. Flikker er een zootje ijsklontjes in ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef Divel het volgende:
Logica: zeewater is nog warm. Komt in aanraking met koude lucht. Koude lucht en warm water= condens=regen.![]()
Kan ik die ergens declareren? Ik heb tenslotte niet om dit kutweer gevraagd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:11 schreef Divel het volgende:
Koop 'n paraplu.
offf, jij zeurt niet, zonder regen/water kan geen enkel organisme bestaan mannetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze maar iets om het zeewater af te koelen. Flikker er een zootje ijsklontjes in ofzo.
In Spanje heeft het al weken niet geregend en volgens mij leven ze daar ook nog, dus denk dat het mij dan ook wel gaat lukken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:12 schreef Sebash het volgende:
[..]
offf, jij zeurt niet, zonder regen/water kan geen enkel organisme bestaan mannetje
In je OP: "Leuk die 2 weken hittegolf in juli terwijl ik in Spanje zat"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:12 schreef devv05 het volgende:
Kan ik die ergens declareren? Ik heb tenslotte niet om dit kutweer gevraagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |