Jaren geleden mee gestopt, gelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nope ik ook niet, ik zit in zo´n belachelijk leefritme dat ik om half 5 slaap krijg, gelukkig kan ik zo nog een jointje roken.
Ik gelukkig niet, anders sliep ik helemaal nooit meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jaren geleden mee gestopt, gelukkig![]()
Zo, op die info zat ik te wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:39 schreef tonja het volgende:
ik kan ook niet slapen, en dan zit ik hier nog een keer een potje ongesteld te worden ook
Ik ben eten aan het maken, kaasbroodjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:51 schreef RijstNatie het volgende:
ik krijg hongerrrrrrrrr
Pff en nu krijg ik hongerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben eten aan het maken, kaasbroodjes![]()
![]()
jij ookalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:12 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
kzit nu biertjes met mezelf te attenkan ik zo iig lekker slapen
Ik zal maar niet vragen hoe oud jij bent danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Kom net uit de kroeg rollen. Heb een 15 jarig meisje proberen te scoren.Maar ze had al een vriend... Jammer hoor.
![]()
Kan wel slapen, genoeg bier gehad, en morgen weer werken om 08.15
Trusten![]()
19quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:19 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe oud jij bent dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |