Nou, als ie echt een probleemjongen is, en Marcia blijft bij hem omdat ze de guts of zelfvertrouwen niet heeft om het uit te maken, dan zou ik me als ouder wel zorgen maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. ookal is het een imbeciel of weet ik wat!! als marcia van hem houdt moet die ezel zich daar bij neerleggen en het fijn vinden voor zijn dochter dat ze gelukkig met hem is en niet zijn schoonzoon openlijk afkraken.. stel je voor dat jij Floris was en dat zou horen (samen met heel BB kijkend NL) hij zal heus wel weten dat het niet klikt tussen egbert en hem maar dit gaat te ver vind ik
Waar wonen die dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze haar studie heeft verwaarloost omdat ze teveel met die floris en zijn drugsprobleem bezig is geweest...
klopt alleen e10 gaat er iets eerder uit, waarschijnlijk is hij de eerste die de exit deur mag testenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaaaaa de finalisten: Etienne, Sabrina *en* Monique!
Etienne: "Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geen sex deze editie"
Counterstrike?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:43 schreef arneaux het volgende:
Zouden de modjes 'm sluiten? O nee, er zijn hier nooit modjes en het enige wat ze roepen is ; geeeen CS..
quote:
Take a stand, dudequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:43 schreef Tazmaniac het volgende:
oooh hij heeft een drugsprobleem.. dat veranderd toch wel een beetje.. maar toch hoor.. ik vind het niet kunnen
Take your Ritalin lovequote:
Hoezo?quote:
heb k soms wel us moeite meequote:
ik heb al een nieuwe telefoon besteld voor E10, het eerste sms zal voor E10 zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:43 schreef GeerenGoor het volgende:
ik heb 1000 smsjes over om E-10 er uit te stemmen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?
Wou je een kwaliteitscontrole houden?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb al een nieuwe telefoon besteld voor E10, het eerste sms zal voor E10 zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |