abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:38:17 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346322
Egbert: "Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ze het op jou gemunt hebben. Dat hele groepje tegen jou ... " (zegt dit tegen Semih). "Geen beroerde jongen, maar zo beïnvloedbaar als de pest. "Dit blijkt over Marcel te gaan. Wordt erin meegetrokken, kan zich niet meer normaal gedragen, uit schaamtegevoel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:39:48 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346379
Semih: "Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb het ook al een tijdje door. Het is precies wat Rick (?) zegt, je moet gewoon voor haar oppassen."

Egbert bespreekt hoe en wat de andere groep denkt over wie er op de bank komt te zitten. Dat de andere negen hun twee op de bank kunnen zetten. Marcia zegt dat is niet met negen, dat is zes om zeven. Semih rekent mee en weet het allemaal niet meer.
Monique en Sabrina trekken hun eigen plan volgens Egbert. Er wordt serieus berekend welk groepje in de meerderheid is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41346470
De brief + sanctie ging over het gebeuren dat Hilde door ging over de dokter doorging toen Janine bij de dokter zat.

*gaat nu slapen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:43:18 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346533
Micheline komt terug van het toilet en vertelt de anderen van de sanctie. In de slaapkamer was dat nog niet bekend. Ze vragen of het geen grapje is?

Semih wil het met eigen ogen zien en staat op.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:47:09 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346702
Semih: "Ik vind haar ook zo eigenwijs. Net als met dat ow, ik ga toch even plassen, oo, ik ga toch effe... Dat kan gewoon niet. Je merkt gewoon dat mensen bepaalde dingen aan hun laars lappen, gewoon schijt eraan hebben."
Van Marcia mag de groep maandag gehalveerd worden. Nou ja gehalveerd, nuanceert ze later....
Semih wil weten hoe het gaat met de nominaties? Is dat eens per week of om de week.
Marcia denkt om de week, volgens Egbert iedere week. Hij komt tot het compromis dat het dan later in het spel een keer per week is.

Zometeen gaat er elke week iedereen uit. Anders ga je met acht man de finale in.
Dat zou wel gezellig zijn.
Gelach.
Marcia is benieuwd wie er als eerste uit gaat.
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 23:48:32 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41346759
Semih loopt naar de keuken, en wurmt zich tussen Marcel en Etienne in om de sanctiekaart te lezen. Daarna smijt hij de kaart over het aanrecht en loopt zonder iets te zeggen of iemand een blik waardig te gunnen, weer weg, nagestaard door vader en zoon.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:52:30 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41346913
Tijn is nu ook in de slaapkamer bij Egbert en Semih: "Ik was je kwijt!"
Egbert verzekert hem dat hij echt niet weggaat.
Tijn begint ook over de sanctie van Hilde.
"Dan ga je toch ook niet door als je een waarschuwing van Big Brother krijgt?"

Even normaal geklets.
Tijn ineens: Ik heb zin in kippensoep!
Egbert: Zullen we kippensoep maken?
Tijn: Nee.
Egbert vindt het toch wel aanlokkelijk.

Egbert moet ineens lachen. Dat ze gisteren zou hebben zitten mopperen over Sabrina met dat geld en dat zíj nu de eerste sanctie hebben.

Nou ok, dat was het weer voor vandaag.
Morgen weer een nieuwe dag zegt Egbert.
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 23:53:12 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41346935
Vander en zoon zijn nu alleen.
Etienne brandt meteen los: "Vanavond bij het avond-eten, ik dacht ik sla die Semih zo voor z'n hoofd."

Het ging om wie waar zou gaan zitten. Etienne wilde bij Sabrina aanschuiven en Semih keek heel moeilijk volgens Etienne. "Ik zei: Oh, mag ik hier niet zitten of zo? Echt...ik had 'm zo voor z'n kop willen slaan."

Etienne: "En ook net, hoe hij binnenkwam om die kaart te lezen. Zo hop tussen ons in.. ik had m'n voet moeten laten staan. En dan zo weer weglopen"
Marcel: "Hij wou laten blijken: wat zijn jullie weer stom bezig. Ik heb dan zoiets van: zeg dat dan gewoon."
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:54:58 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347008
Je denkt toch niet dat ze nu niet roken he?
Wie staat daar dan te paffen?
Gustav ik kan niet slapen zegt Micheline of Marcia.
De deur gaat open.
"Ja kom maar hoor Rick."

Het gesprek neemt een andere wending nu Rick binnen is. Er wordt niet meer geroddeld, maar ze vragen zich af waar de glazen zijn.
pi_41347086
@ gert ik heb het ook gezien.

Etienne zei: bla ?bla ?bla " over mijn extreem rechts"
Vader "?????" jouw politiek???" ?? "er zijn nog mensen wakker" ??
toen was het helaas al voorbij. misschien gaan ze zo verder
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:58:28 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347136
"De klapdeuren moesten dicht? Staat er niet bij tot hoe laat die sanctie is?"
Micheline/Marcia vraagt zich af wat morgen de weekopdracht is.

Iemand: "Wat lach jij?"
Semih:"Binnenpretjes zijn ook verboden he? Dan krijg je een sanctie van Big Brother"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:00:45 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347233
Tijn vertelt iets dat mij ontgaat.
Veel gegiechel, vooral van Egbert wiens zender het hardst staat.
Semih tegen Tijn: "Je bent niet echt discreet he?"
Tijn: onverstaanbaar, moet je zeggen als Gustav." (?)
Micheline: "Gustaav, kusje."
Gesmak.
pi_41347253
Streamers weer bedankt!

Verder in [BB6] Streamverslagen van donderdag 31 augustus 2006
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:03:03 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41347282
Egbert staat op, doet zijn zender om.
Semih begint te lachen: "Het lukt mij ook niet"
Marcia: "Daar gaat de weekopdracht"
Egbert: "Ga jij nou maar gewoon slapen."
Ondertussen roddelen Marcel en Etiënne in de keuken over Semih.
Egbert staat zich aan te kleden.
Vraagt of de kaars al uit is.
Dat zal toch wel?
Egbert gaat het checken.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:09:19 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41352950
Dank allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')