abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42273832
sterkte met alles!
Life is not sure....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:25:33 #152
84328 Lllaura
painting pictures
pi_42273930
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
sterkte met alles!
Life is not sure....
Nope, daar ben ik ook achter gekomen...
Maar ook heb ik gemerkt dat je hoop en een ijzersterke wil niet moet onderschatten..!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:39:29 #153
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42274052
Kan me voorstellen dat je hier erg van bent geschrokken LaLau.

Sterkte.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:44:40 #154
84328 Lllaura
painting pictures
pi_42274098
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
sterkte met alles!
Life is not sure....
Toepasselijke sig trouwens.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:18:54 #155
84328 Lllaura
painting pictures
pi_43416426
Inmiddels verblijft m'n moeder al een behoorlijke periode in revalidatiekliniek Rijndam in Rotterdam. Hoewel d'r spraak nog steeds vooruitgaat, schommelt het van dag tot dag. Ze praat nog steeds erg moeilijk, kan vaak niet op woorden komen of gebruikt de verkeerde woorden. Toch is ze goed te begrijpen. Emotioneel heeft ze het vaak erg moeilijk. Ze maakt zich vooral zorgen om haar toekomst en om de drain die ze in haar hoofd heeft en die er voorgoed in moet blijven zitten. Op Internet heeft ze veel negatieve berichten hierover gelezen. Ze is erg bang dat het gaat ontsteken. Daarom heeft ze komende week een afspraak met de neuroloog die haar behandeld heeft.

In de weekenden is ze bij ons. Ze moet waarschijnlijk nog een week in Rijndam blijven. Dan gaat ze een tijdje bij goede vrienden wonen. Daar krijgt ze dan verdere logopedie.

Het is nog onduidelijk hoe haar spraak zich zal ontwikkelen. Het komt nooit meer helemaal goed, maar ze is een vechter. En doorzettingsvermogen is erg belangrijk. Ze oefent dan ook de hele dag.

Tot zover weer een korte update.
Ik ben vreselijk trots op haar!
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:21:01 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43416486
Heel knap wat jullie tot nu toe allemaal hebben doorstaan en vooral hoe jullie er mee om zijn gegaan!

Heel veel kracht,sterkte en doorzettingsvermogen voor jullie allemaal en tnx voor de update!

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:37:06 #157
84328 Lllaura
painting pictures
pi_43416824
Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties die jullie geplaatst hebben. Het was sowieso fijn om dmv dit topic een soort dagboekje bij te houden. Voor mezelf, maar zeker ook voor m'n moeder. Door m'n dagelijkse posts hier, weet ik nu nog precies wat er wanneer gebeurd is. M'n geheugen had me anders vast in de steek gelaten. Ik heb het dan ook nog regelmatig doorgelezen en gekopieerd om vrienden en bekenden op de hoogte te houden van m'n moeders toestand. Ook heb ik alles uitgeprint en aan m'n moeder laten lezen. Ze weet bijna niks meer van haar periode op de IC en was erg blij met een verslagje.

Jullie lieve reacties hebben me erg gesteund. Het was fijn om te merken dat er mensen (hoe onbekend ze ook zijn) met je meeleven en je proberen te steunen.

Heel erg bedankt!
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 10:23:20 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43419597
fijn dat het met kleine stapjes toch vooruit blijft gaan
veel sterkte nog llaura
pi_43433020
Zolang er vooruitgang is, is er hoop Fijn dat ze nog steeds vooruit gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43433091
Lees het topic net door de bump. Maar wel een indrukwekkend verhaal. Sterkte i.i.g!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')