abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41311107
Fuck it, vanaf nu druk ik iedereen weg die mij zonder nummer belt . Vanochtend nog z'on domme callcenterdoos aan de lijn! En als het dan iemand was die ik wel moest hebben, kan ik niet terugbellen. Ik heb het een keer goed meegemaakt; helpdesk waarbij ik terugbelde en te horen kreef: Dit is de helpdesk (UPC)..., u kunt ons op dit nummer niet terugbellen maar ons hoofdnummer is.....
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:25:28 #2
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41311195
Of je neemt gewoon je telefoon op. Wat een gezeik dat je per se een nummer wilt zien voor je opneemt.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41311207
callcentermeisjes

gewoon een afspraakje met haar regelen en zeggen dat die hypotheek wel later komt
^_
pi_41311246
Ik word bijna dageljks gebeld met een anoniem nummer. Die neem ik niet op. Als ze met echt nodig hebben, dan spreken ze maar iets in .
pi_41311262
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef cyberstalker het volgende:
Of je neemt gewoon je telefoon op. Wat een gezeik dat je per se een nummer wilt zien voor je opneemt.
Tja, als ik e-mail krijg kan ik zien waar het vandaan komt, post idemditto, waarom telefoon dan niet? Vroegah was het alleen maar zo omdat ze niet beter wisten.
pi_41311271
als zo'n callcentersnolleke belt zeggen dat je te druk bent en vragen of JIJ kan terug bellen......:')
pi_41311308
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef MadMarco het volgende:
callcentermeisjes

gewoon een afspraakje met haar regelen en zeggen dat die hypotheek wel later komt
Of beter nog, bij een inbound callcenter werken, dan bellen ze je de hele tijd op
pi_41311404
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef MadMarco het volgende:
callcentermeisjes

Ik heb laatst SMB 2 op master extra uitgespeeld, biatch
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_41317534
Vroeger, toen we nog zo'n draaischijf op dat ding met die hoorn zat, hadden we ook geen nummermelders.

Maar goed, toen hadden we ook geen irritante spam telefonistes en opdringerige bedrijven
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41317578
Ik neem standaard geen geheime nummers op, daar heb ik voicemail of sms voor als ze me willen bereiken
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:24:18 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41317656
Ik neem altijd op. Die callcentergesprekken zijn altijd heeeel kort...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:24:45 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41317664
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef buzzer het volgende:
Ik neem altijd op. Die callcentergesprekken zijn altijd heeeel kort...
NEE, DOEI!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41318068
Hoe ging het ook nog maar toen het wonder der nummermelders nog niet zijn intrede had gedaan? Toen nam iedereen netjes de telefoon op en hing weer op als het gesprek niet gewenst of afgelopen was. Met komst de nummermelder, en daarbij de mogelijkheid om de beller te identificeren voordat je opneemt, lijkt behalve kennis ook een hoop ergernis zijn weg te hebben gevonden. Men durft ineens niet meer opnemen uit angst voor een callcentermuts, terwijl je -net als vroeger- nog steeds de hoorn op de haak kan smijten. In plaats daarvan laten ze hem rinkelen en ergeren zich bij iedere 'tringggggggggg' meer. Dus maar een topicje op FOK! openen om je nóg langer te ergeren aan het feit dat iemand het waagt om anoniem te bellen. 'Het zal wel een callcentermuts zijn. Grom grom.'

En dan heb je ook nog die lui die stug menen dat als iemand ze wil spreken, ze hun nummer maar op herkenbaar moeten zetten, want anders nemen ze niet op. Ik vraag me dan af: Ben je echt zo kortzichtig of is de wetenschap dat ook veel werkgevers, uitzendbureaus én particulieren anoniem bellen je volledig ontgaan? (als particulier je nummer automatisch laten afschemeren is vooral handig omdat dan niet iedereen direct je nummer heeft zodra je belt. Scheelt weer callcentermutsen)

Lekker niet openen, denk ik dan maar. Vooral je langer dan nodig blijven ergeren en een topic openen. Dát helpt echt

[ Bericht 2% gewijzigd door Natalie op 30-08-2006 09:52:34 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_41318722
Tja, dat was vroeger. Toen stond een telefoon nog in een huis, en kon het voor jou of iemand anders in dat huis zijn. Een mobiel dat is altijd voor jou, dus als er een geheim nummer belt vraag je je af wie dat dan wel weer kon zijn. Of laat ik het anders stellen, wat zou je er van vinden als je op je mobiel uberhaupt geen nummerweergave had en telkens weer formeel moest opnemen?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:21:34 #15
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41318812
Als je vroeger een telefoon naar iemands kop smeet had je ook bijna 100% kans op zware verwondingen, dat is nu ook al niet meer zo.
Ik heb al een boek.
pi_41318980
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Scheepschroef het volgende:
Tja, dat was vroeger. Toen stond een telefoon nog in een huis, en kon het voor jou of iemand anders in dat huis zijn. Een mobiel dat is altijd voor jou, dus als er een geheim nummer belt vraag je je af wie dat dan wel weer kon zijn. Of laat ik het anders stellen, wat zou je er van vinden als je op je mobiel uberhaupt geen nummerweergave had en telkens weer formeel moest opnemen?
Je denkt toch niet serieus dat ik mijn mobieltje formeel ga opnemen, hè? Kom zeg, als mensen mij bellen, dan mag ik aannemen dat ze weten wie ze ervoor krijgen. Daarvoor hoef je geen formeel voorstelrondje uit te voeren bij 't opnemen.
Ja, tenzij je daar zelf het nut van inziet.
pi_41321073
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:47 schreef Natalie het volgende:
Hoe ging het ook nog maar toen het wonder der nummermelders nog niet zijn intrede had gedaan? Toen nam iedereen netjes de telefoon op en hing weer op als het gesprek niet gewenst of afgelopen was. Met komst de nummermelder, en daarbij de mogelijkheid om de beller te identificeren voordat je opneemt, lijkt behalve kennis ook een hoop ergernis zijn weg te hebben gevonden. Men durft ineens niet meer opnemen uit angst voor een callcentermuts, terwijl je -net als vroeger- nog steeds de hoorn op de haak kan smijten. In plaats daarvan laten ze hem rinkelen en ergeren zich bij iedere 'tringggggggggg' meer. Dus maar een topicje op FOK! openen om je nóg langer te ergeren aan het feit dat iemand het waagt om anoniem te bellen. 'Het zal wel een callcentermuts zijn. Grom grom.'

En dan heb je ook nog die lui die stug menen dat als iemand ze wil spreken, ze hun nummer maar op herkenbaar moeten zetten, want anders nemen ze niet op. Ik vraag me dan af: Ben je echt zo kortzichtig of is de wetenschap dat ook veel werkgevers, uitzendbureaus én particulieren anoniem bellen je volledig ontgaan? (als particulier je nummer automatisch laten afschemeren is vooral handig omdat dan niet iedereen direct je nummer heeft zodra je belt. Scheelt weer callcentermutsen)

Lekker niet openen, denk ik dan maar. Vooral je langer dan nodig blijven ergeren en een topic openen. Dát helpt echt
Ik neem aan dat je ook geen problemen hebt met spam in je mail ?

Wat dat is het dus gewoon.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:41:10 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41321250
Huilie! Dan is het net een verassing wie je aan de lijn hebt
Zo niet, dan toch...
pi_41321587
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef BrickTop het volgende:

[..]

werkgever, luchtvaartmaatschappij, verzekeringsmaatschappij, reisbureau.
of mensen die vanaf hun werk mij bellen

allemaal vaak met verborgen nummer.
neem ik toch wel even op hoor.

krijg zelden spam om m'n mobiel of vaste telefoon.
misschien komt dat doordat ik hier opt-out heb gedaan
quote:
Hieronder kunt u aangeven dat u geen commerciële booschappen per post of per vaste of mobiele telefoon wilt ontvangen.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/form_dm.php
quote:
Hieronder kunt u aangeven dat u niet meer benaderd wilt worden voor marktonderzoeken.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/form_mrkt.php

[ Bericht 16% gewijzigd door Caesu op 30-08-2006 11:59:35 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_41322124
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef BrickTop het volgende:

[..]

Het is simpel als je het terug brengt naar het begin.
Zijn ongewenste telefoontjes en mail belangrijk genoeg om je humeur door te laten verpesten? Persoonlijk vind ik dat je zulke dingen teveel credit geeft door stampvoetend door de kamer te sjokken je eraan te ergeren. Het is het niet waard.

Het is niet alsof je er wat aan kunt veranderen. Of je nu opneemt of niet, het idéé dat het een callcentermuts zou kunnen zijn is al genoeg om die ergernis weer op te doen laaien.

Dus om antwoord te geven op je vraag: nee, daar heb ik geen problemen mee. Leuk is anders, maar het is één klik op de knop en uit mijn gedachten.
pi_41322387
@Natalie

Tsja, mijn mobiel is voor mij gewoon een heel persoonlijk iets, net zoals dat ik email adres heb voor junk en een prive adres.

Hmmm, misschien moet ik maar een extra tel. nr. nemen voor dat soort zaken waarbij ik een keer per week de VM check

Misschien trouwens nog even wat toelichting op de OP, ik heb vaak m'n tel op stil staan als ik college volg e.d. Vaak bel ik mensen terug, en dan is het gewoon erg irritant als er geen nummermelding is.
pi_41322423
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:

[..]

Het is simpel als je het terug brengt naar het begin.
Zijn ongewenste telefoontjes en mail belangrijk genoeg om je humeur door te laten verpesten? Persoonlijk vind ik dat je zulke dingen teveel credit geeft door stampvoetend door de kamer te sjokken je eraan te ergeren. Het is het niet waard.

Het is niet alsof je er wat aan kunt veranderen. Of je nu opneemt of niet, het idéé dat het een callcentermuts zou kunnen zijn is al genoeg om die ergernis weer op te doen laaien.

Dus om antwoord te geven op je vraag: nee, daar heb ik geen problemen mee. Leuk is anders, maar het is één klik op de knop en uit mijn gedachten.
Ik heb vaste telefoon en mobiel.

Telefoontjes zonder nummer weergave naar vaste telefoon neem ik niet op.

Belangrijke mensen / bedrijven hebben mijn mobiele nummer. Mobiel neem ik altijd
op, ongeacht nummerweergave.

Geen geklaag en geen slecht humeur.
pi_41322524
Ik vind het ook altijd irritant als mensen zonder nummerweergave bellen. Maar meestal neem ik wel op.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:29:43 #24
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41322796
Grappig dat sommige onderwerpen steeds weer opnieuw langskomen hier.

Mensen die hun nummermelding uit hebben gezet
pi_41322809
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het ook altijd irritant als mensen zonder nummerweergave bellen. Maar meestal neem ik wel op.
Hehe, ja, denk ook nog wel dat ik er moeite mee krijg om alles consequent weg te drukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')