Tja, als ik e-mail krijg kan ik zien waar het vandaan komt, post idemditto, waarom telefoon dan niet? Vroegah was het alleen maar zo omdat ze niet beter wisten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef cyberstalker het volgende:
Of je neemt gewoon je telefoon op. Wat een gezeik dat je per se een nummer wilt zien voor je opneemt.
Of beter nog, bij een inbound callcenter werken, dan bellen ze je de hele tijd opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef MadMarco het volgende:
callcentermeisjes![]()
gewoon een afspraakje met haar regelen en zeggen dat die hypotheek wel later komt![]()
Ik heb laatst SMB 2 op master extra uitgespeeld, biatchquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef MadMarco het volgende:
callcentermeisjes![]()
gewoon een afspraakje met haar regelen en zeggen dat die hypotheek wel later komt![]()
NEE, DOEI!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef buzzer het volgende:
Ik neem altijd op. Die callcentergesprekken zijn altijd heeeel kort...
Je denkt toch niet serieus dat ik mijn mobieltje formeel ga opnemen, hè? Kom zeg, als mensen mij bellen, dan mag ik aannemen dat ze weten wie ze ervoor krijgen. Daarvoor hoef je geen formeel voorstelrondje uit te voeren bij 't opnemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Scheepschroef het volgende:
Tja, dat was vroeger. Toen stond een telefoon nog in een huis, en kon het voor jou of iemand anders in dat huis zijn. Een mobiel dat is altijd voor jou, dus als er een geheim nummer belt vraag je je af wie dat dan wel weer kon zijn. Of laat ik het anders stellen, wat zou je er van vinden als je op je mobiel uberhaupt geen nummerweergave had en telkens weer formeel moest opnemen?
Ik neem aan dat je ook geen problemen hebt met spam in je mail ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:47 schreef Natalie het volgende:
Hoe ging het ook nog maar toen het wonder der nummermelders nog niet zijn intrede had gedaan? Toen nam iedereen netjes de telefoon op en hing weer op als het gesprek niet gewenst of afgelopen was. Met komst de nummermelder, en daarbij de mogelijkheid om de beller te identificeren voordat je opneemt, lijkt behalve kennis ook een hoop ergernis zijn weg te hebben gevonden. Men durft ineens niet meer opnemen uit angst voor een callcentermuts, terwijl je -net als vroeger- nog steeds de hoorn op de haak kan smijten. In plaats daarvan laten ze hem rinkelen en ergeren zich bij iedere 'tringggggggggg' meer. Dus maar een topicje op FOK! openen om je nóg langer te ergeren aan het feit dat iemand het waagt om anoniem te bellen. 'Het zal wel een callcentermuts zijn. Grom grom.'
En dan heb je ook nog die lui die stug menen dat als iemand ze wil spreken, ze hun nummer maar op herkenbaar moeten zetten, want anders nemen ze niet op. Ik vraag me dan af: Ben je echt zo kortzichtig of is de wetenschap dat ook veel werkgevers, uitzendbureaus én particulieren anoniem bellen je volledig ontgaan? (als particulier je nummer automatisch laten afschemeren is vooral handig omdat dan niet iedereen direct je nummer heeft zodra je belt. Scheelt weer callcentermutsen)
Lekker niet openen, denk ik dan maar. Vooral je langer dan nodig blijven ergeren en een topic openen. Dát helpt echt
werkgever, luchtvaartmaatschappij, verzekeringsmaatschappij, reisbureau.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook geen problemen hebt met spam in je mail ?
Wat dat is het dus gewoon.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/form_dm.phpquote:Hieronder kunt u aangeven dat u geen commerciële booschappen per post of per vaste of mobiele telefoon wilt ontvangen.
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/form_mrkt.phpquote:Hieronder kunt u aangeven dat u niet meer benaderd wilt worden voor marktonderzoeken.
Het is simpel als je het terug brengt naar het begin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook geen problemen hebt met spam in je mail ?
Wat dat is het dus gewoon.
Ik heb vaste telefoon en mobiel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is simpel als je het terug brengt naar het begin.
Zijn ongewenste telefoontjes en mail belangrijk genoeg om je humeur door te laten verpesten? Persoonlijk vind ik dat je zulke dingen teveel credit geeft door stampvoetend door de kamer te sjokken je eraan te ergeren. Het is het niet waard.
Het is niet alsof je er wat aan kunt veranderen. Of je nu opneemt of niet, het idéé dat het een callcentermuts zou kunnen zijn is al genoeg om die ergernis weer op te doen laaien.
Dus om antwoord te geven op je vraag: nee, daar heb ik geen problemen mee. Leuk is anders, maar het is één klik op de knop en uit mijn gedachten.
Hehe, ja, denk ook nog wel dat ik er moeite mee krijg om alles consequent weg te drukkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het ook altijd irritant als mensen zonder nummerweergave bellen. Maar meestal neem ik wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |