Dan heb je nog 3 kwartier om bij de C1000 te komen, tijd zat toch. Tenzij je huis <> school 3 kwartier rijden is.quote:Wil het geval dat ik op donderdag naar school moet van half 9 tot kwart over 4.
En bij de C1000 moet ik dus altijd beginnen om 5 uur, dit is natuurlijk erg krap en gekkenwerk als je hieraan mee doet.
Nee, dan ga ik gewoon @ school verder, dan pak ik geen bijbaantje meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi toch, kan je eindelijk echt werk zoeken.
Die 3 Euro's per uur tikken wel aardig aan ja zonder leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik gewoon @ school verder, dan pak ik geen bijbaantje meerik heb aardig wat opgespaard @ c1000 dus reserves heb ik wel, vind het wel best jammer dak weg moet
Dat is 1 kwartier rijden, maar ik houd er ook van om nog ff een lekkere warme maaltijd naar binnen te werken, dan dan heb ik daar maar 1 kwartier voor en das gekkenwerk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dan heb je nog 3 kwartier om bij de C1000 te komen, tijd zat toch. Tenzij je huis <> school 3 kwartier rijden is.
Nee grapje hoor Maik, vond t grappig geschrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die 3 Euro's per uur tikken wel aardig aan ja zonder leven.
dat kun je de zieke mensen niet aandoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb nog 'n vacature zien ophangen voor cliniclown hier in Eijsden.
nou, we kunnen nu wel hopen op ongelukjes met snel drogend cement enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
cement is lang zo spannend niet
Whehe zoeen terminaal kind met een kloon voor z'n neus:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kun je de zieke mensen niet aandoen![]()
Eensch, en je zit natuurlijk de ganse dag met dezelfde mensen om je heen, @ C1000 is wel rofls, zie je tenminste lekkere chixxxxx langskomen, en mensen die naar poep stinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
cement is lang zo spannend niet
Mwah, keus zat in de Brupo. Bufkes, chinees, La Porte, die Italiaan waarvan ik de naam niet weet, delifrance.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
een lekkere warme maaltijd naar binnen te werken, dan dan heb ik daar maar 1 kwartier voor en das gekkenwerk.
Jamaar als je per ongevol een verpaksel scheurt dan kan je dat toch opschwanzen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, en je zit natuurlijk de ganse dag met dezelfde mensen om je heen, @ C1000 is wel rofls, zie je tenminste lekkere chixxxxx langskomen, en mensen die naar poep stinken
true, werk ook bij c1000, collegas maken weleens zoeen verpakking kapot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jamaar als je per ongevol een verpaksel scheurt dan kan je dat toch opschwanzen?
Hoef je vast niet neer te skrijven.. dus dan is het totally gefixt, je eet et je warrek mên!
Ik lachtequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whehe zoeen terminaal kind met een kloon voor z'n neus:
"LOLLERPWND DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B!@!!@@@!!!!1"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |