Of van die mensen die in de vakantie de hele tijd over school praten, hoe tof hun opleiding wel niet is enzo en dat ze zo'n zin hebben in het volgende jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef HerrWinschen het volgende:
Precies ja, van die kankerhuilies die in de vakantie gaan huilen dat je het niet overr school mag hebben, omdat je vakantie hebt..
Dat is wel zo triest eh![]()
Een leraar die "kankerhuilies" zegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef menininha het volgende:
Beroep: Leraar
Zou het waar zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef menininha het volgende:
Beroep: Leraar
Een leraar die erbij probeert te horenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een leraar die "kankerhuilies" zegt![]()
Ik ook, ik heb 3 tussenuren, en in totaal slechtsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef Agiath het volgende:
Ik moet 4 keer om 8:00 beginnen, en ik heb 10 tussenuren, kankerrooster sterf!
Dat word een lesje biologie over het leven!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef Agiath het volgende:
Ik moet 4 keer om 8:00 beginnen, en ik heb 10 tussenuren, kankerrooster sterf!
Wat duren die vakanties toch altijd lang hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Kazu het volgende:
Ik wil ook niet herinnerd worden aan school in de vakantie, ik heb vakantie ja![]()
Schoolquote:
Verklaart ook je beroepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Schoolgelukig hoef ik er niet meer heen Nou ja toen ik nog wel een scholier was kwam ik ook nooit
![]()
![]()
Ik zit op een leuke schoolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Schoolgelukig hoef ik er niet meer heen Nou ja toen ik nog wel een scholier was kwam ik ook nooit
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |