abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41305446
Waarover Etienne liegt weet ik natuurlijk niet. Maar er klopt iets niet aan zijn verhaal dat hij een meisje heeft zwanger gemaakt twee jaar geleden. Hij is nu 19 jaar oud. Bij Fok staat dat Etienne verklaart dat hij voor het eerst sex heeft gehad toen hij 18 was??? Hoe kan hij voor die tijd dan iemand zwanger heeft gemaakt?????

Dit staat er in het topic van Fok.

Het andere gesprek draait naar seks, wat een verrassing. Het gaat over zoenen en of je een wasmachine bent (veel rondjes draaien met je tong) of niet. Het zorgt voor veel hilariteit, de ervaringen worden uiteraard gedeeld. Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt

Heeft Etienne misschien een geheime opdracht of staat hij gewoon keihard te liegen???? Wie zal het zeggen!!

[ Bericht 5% gewijzigd door flugeltje op 29-08-2006 21:28:46 (spam verwijderd.) ]
pi_41305634
Etienne: "Och ik zat er misschien een jaartje naast"
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41305665
AHA!

dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:23:20 #4
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41305706
Etienne boe figuur
pi_41305718
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het op z'n 16e was...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41305746
Ow je bent zo'n spamhoer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41305747
Toch vreemd als je dan nog geen sex hebt gehad, toch???
pi_41305789
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef Zwaann het volgende:
Waarover Etienne liegt weet ik natuurlijk niet. Maar er klopt iets niet aan zijn verhaal dat hij een meisje heeft zwanger gemaakt twee jaar geleden. Hij is nu 19 jaar oud. Bij Fok staat dat Etienne verklaart dat hij voor het eerst sex heeft gehad toen hij 18 was??? Hoe kan hij voor die tijd dan iemand zwanger heeft gemaakt?????

Dit staat er in het topic van Fok.

Het andere gesprek draait naar seks, wat een verrassing. Het gaat over zoenen en of je een wasmachine bent (veel rondjes draaien met je tong) of niet. Het zorgt voor veel hilariteit, de ervaringen worden uiteraard gedeeld. Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt

Heeft Etienne misschien een geheime opdracht of staat hij gewoon keihard te liegen???? Wie zal het zeggen!!
Dat was mij inderdaad ook opgevallen. De vraag is of hij een geheime opdracht heeft of dat hij zo dom is dat hij niet meer uit zijn eigen leugens komt. Ik neig naar dat laatste.

[ Bericht 4% gewijzigd door flugeltje op 29-08-2006 21:29:11 (linkje verwijderd.) ]
Good things come to those who wait..
pi_41305944
ik vind het in ieder geval een enorme kk kneus
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:30:07 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41305956
Bij nader inzien kan dit ook prima in het Etiënne topic, Zeker als het topic alleen gemaakt is om te spammen, waarbij we zélf nog als bron gebruikt zijn
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')