mensen die euri zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef 2609 het volgende:
...minuten gaan zitten twijfelen welke ze nou moeten nemen
gooien ze dus een euri dr in en dan heel lang kijken welke zal ik nou nemen en soms kiezen ze er dan 1 en dan denken ze ohw neej die andere is ook wel lekker en dan gaan ze weer die andere kiezen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Rev- het volgende:
goed ik zal voortaan eerst heel lang kijken en dan een euri erin gooien
Kom kom, je bent toch geen breezah ofzo? Gewoon euro. Dan krijg je een aai van mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef 2609 het volgende:
normaal zeg ik ook nooit euri hoor maar alleen op fok
daar is niets mis mee hoor...quote:
oke euroquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kom kom, je bent toch geen breezah ofzo? Gewoon euro. Dan krijg je een aai van me
Tja... normaal zou ik zeggen: verkoop het een ram. Dat helpt vaak wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:04 schreef angelfist het volgende:
Ik heb een hekel aan automaten die niets geven, gisteren geld in zo'n ding gegooid(okee, was een koffieautomaat, maar goed, komt op hetzelfde neer), kwam er niets uit...
*&%&$*%^@#@*$(
Nog steeds spreektaal. Meervoud van euro is euro's.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef Pool het volgende:
Euri zeggen is okey, maar dan wel als meervoud van 'euro'.
1 euro, ook wel uit te spreken als úúro, en 2 euri.
Er zijn ook mensen die pleuro's zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nog steeds spreektaal. Meervoud van euro is euro's.
Maar er zal ooit wel eens een of andere rare pief zijn geweest die het nodig vond om er euri van te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |