Bier goddelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Bier is lekker en stoer. Véél beter dan al die zoete, kleffe troep (Cola, mixdrankjes, enz) waar je alleen een enorme plakbek en nóg meer dorst van krijgt. Bier is vrij goedkoop in uitgaansgelegenheden in vergelijking met andere zooi die er meestal te koop is. Bier smaakt gewoon goddelijk, vooral na een zware dag werken.
Wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Bier goddelijkGeef mij die 'zoete zooi' maar, Breezer, Smirnov Ice of wat dan ook. Ik drink iets omdat ik het lekker vind en niet omdat het stoer zou zijn.
Ik drink ook bier omdat ik 't lekker vind. Ik drink het zelfs als ik niet aan 't uitgaan ben met m'n stoere vrienden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Bier goddelijkGeef mij die 'zoete zooi' maar, Breezer, Smirnov Ice of wat dan ook. Ik drink iets omdat ik het lekker vind en niet omdat het stoer zou zijn.
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zij drinkt iets omdat zij het lekker vindt. Niks mis mee.
Ik bijt niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.
Daarom zeg ik toch zij, een kerel die geen bier lust, opletten veldmuis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.
Driewerfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor![]()
Om het enger te maken: als ik geen alcoholische (zoete) drank nuttig, zit ik aan de Red Bull of bronwater.
woarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch zij, een kerel die geen bier lust, opletten veldmuis.
Als jij een ander elitair drankje weet dan bier, hoor ik dat graag. Dan doe ik ook mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Whhehehehe een bacoboy van 26 jaar oud.
dat is ook wel het lekkerste scenario.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Bier is goed. Maar als je geen zin hebt en je vrienden pushen je, is dat ook weer een beetje kansloos.
Niks is beter dan een biertje en een zonnetje. Misschien nog een jointje erbij op zijn tijd. Perfect toch? Chillll.
Wow, bier en tieten in één plaatjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
bier is niet gaaf/stoer whatsoever, maar gewoon lekker
[afbeelding]
zij vindt het zelfs zo lekker, dat d'r tieten eruit vallen
BIER!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik vind bier ook lekker, en drink ook graag wat
alleen die mensen die (vooral op fora zoals deze) bij elke mogelijkheid ''BIER!'' oid moeten posten vind ik wel triest. je ziet toch ook nooit iemand ''WITTE WIJN!'' posten? (nu is er natuurlijk weer iemand die dat gaat doen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |