quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok.
is dit dan het enige wat je niet doet/wilt omdat de rest van de wereld het wel doet?
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef slaapkamermug het volgende:
Mensen die stoer doen over bier zijn vaak heel lelijk en hebben wat te compenseren. Ook zie je ze nooit met vriendin.
ik heb ook nog nooit iemand met een vriendin en cola in dezelfde hand gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bron het volgende:
Ik vind bier alleen al vies omdat iedereen altijd maar wil dat je het drinkt. Daarom is het KUT
Ach ga toch lekker bier drinken gore junkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....
Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....
Valt wel mee volgens mij, daar deze gouden kletsert dood isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
zij vindt het zelfs zo lekker, dat d'r tieten eruit vallen
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.
He leuke hond heb je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.![]()
Tja, dan zou je hand een beetje vol worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
jij neem echt alles letterlijk en serieusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.![]()
Dat is, omdat als je met je maten in de kroeg staat, het onhandig is als je wat anders moet bestellen dan 10 bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.
Vroeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
jij neem echt alles letterlijk en serieus![]()
![]()
![]()
mijn god jij gaat vroeg dood![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is, omdat als je met je maten in de kroeg staat, het onhandig is als je wat anders moet bestellen dan 10 bier
Nee. Ik erger me alleen mateloos aan zulk soort meeloop-groepsgedrag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef benchMarc het volgende:
Ben je homo? No offence.
wat hij zegt!quote:
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is jouw levensmotto zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Vroeg?Gelukkig dat het al half 9 is geweest, dat is al btje laat, dus ik heb vandaag geluk gehad, nu morgen nog.
![]()
Tsk, het slaat nergens op wat hij zegt, als ik uitga drink ik bier en ben ik ook met mijn vriendin. Hé, wat raar.
Dan mag je niks eten en drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee. Ik erger me alleen mateloos aan zulk soort meeloop-groepsgedrag.
lijkt me een klare zaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
JuistJij snapt het.
Ik: 5 BIER GRAAG! (Gaat barman/vrouw halen)
Barman: VIJF MUNTJES
Ik: EN NOG EEN BESSEN (Gaat halen)
Barman: 8 MUNTJES
En dan moet je ook nog eens duidelijk maken hoe vol je het glas bessen wil. Doe moeilijk, of drink bier.
Mijn motto is: Doe maar gek, dan blijf je geil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is jouw levensmotto zeker?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |