Als het een snelle is staat ie er nu al opquote:
Ik hoop dat ie in een put gerolt is, heeft iig niemand er wat aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als het een snelle is staat ie er nu al op, misschien met waterschade o.i.d.
![]()
Daar zijn er niet veel van, dat risico kun je dus beter niet nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:00 schreef droks het volgende:
Waarom meteen geblokkeerd? Misschien vind iemand hem wel die hem gewoon terug wil geven..
Euh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:00 schreef droks het volgende:
Waarom meteen geblokkeerd? Misschien vind iemand hem wel die hem gewoon terug wil geven..
Eerlijke mensen zijn er heus wel, ik was een x mijn portomonnee verloren en die heb ik teruggekregenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel van, dat risico kun je dus beter niet nemen.
*kniktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
In Grunnen verloren rene?
Waar precies/ongeveerquote:
Na 4 keer rondgelopen/gefietst op dezelfde genomen route heb ik de hoop opgegevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooi dingetje, shit happens, life goes on. Misschien ligt die wel gewoon defect ergens in de bosjes.
Tussen albert heijn Vinkhuizen aan de siersteenlaan tot aan de rotonde siersteenlaan/De Heldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Waar precies/ongeveerdan?
Werk momenteel bij de milieudienst In Grunn en kom nog wel eens wat tegen (tot nu toe o.a. geld, rijbewijs, kentekenbewijs en wat pasjes)
Oh, vind je me telefoon en hij is nog werkende dan doe ik niet moeilijk (vrouw zijnde) een keigrote bos bloemen te kopen of manzijnde tot ~ 28 jaar een krat bier en anders iets anders ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:25 schreef VaderJacob het volgende:
Wij hebben een keer een vrouw 4 jaar lang gepest omdat we na het terugbrengen van haar portomonee geen beloning kregen![]()
Ze is daarna verhuist trouwens.
Wat kinderachtigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:25 schreef VaderJacob het volgende:
Wij hebben een keer een vrouw 4 jaar lang gepest omdat we na het terugbrengen van haar portomonee geen beloning kregen![]()
Ze is daarna verhuist trouwens.
Ik heb griep en ben al een week het huis niet meer uitgeweestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, vind je me telefoon en hij is nog werkende dan doe ik niet moeilijk (vrouw zijnde) een keigrote bos bloemen te kopen of manzijnde tot ~ 28 jaar een krat bier en anders iets anders ofzo.![]()
Geen punt, just my 2 cents.quote:
Owkee owkee, ik was tog al van plan mijn bed weer eens op te zoeken, "kuch"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:47 schreef Renesite het volgende:
Euh.
Kan het wat minder baggeroïde - niet omdat ik dit topic heb geopend btw.
Sorry, gewistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef benchMarc het volgende:
Had je er nog wel geile smsjes in staan?
Niet kwijtraken hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Renesite het volgende:
Hebt al een nieuwererere![]()
[afbeelding]
ZO![]()
Hahahaquote:
Je zal het nog wel vaker te horen krijgen, gok ik zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
HahahaDat zei het mannetje van de telefoonzaak ook al ("Hallo" "Hoi" "Bent u er weer!" "Ja, ik wil weer eens wat anders" bij binnenkomst)
'sebas'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
HahahaDat zei het mannetje van de telefoonzaak ook al ("Hallo" "Hoi" "Bent u er weer!" "Ja, ik wil weer eens wat anders" bij binnenkomst)
Ach, verloedering van de samenleving.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jouw bericht voegt wel extreem veel waarde aan dit topic toe zeg!!
knurft![]()
Die ene met die rode en groene toets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef Devrim_ het volgende:
Welk type mobieltje is dat?
In het geval van de TS: BYEBYEMOTOquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
HELLOMOTO
Oh die!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:42 schreef Niwa het volgende:
[..]
Die ene met die rode en groene toets.
motorola SLVRquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef Devrim_ het volgende:
Welk type mobieltje is dat?
Ja hoi, does nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In het geval van de TS: BYEBYEMOTO![]()
Euh.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
Heb je al aangifte gedaan?
Of vertrouw je je medestadjers zo ie zo al niet
Jah vinkhuizen, die is al lang verhandeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.
Mag ik zeggen dat ik de wijk vinkhuizen toch redelijk onvertrouwd vindJa?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |