Sinds wanneer is dat inderdaad noodzakelijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
sokken inlopen.....
Als ze nieuw zijn, duuh!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat inderdaad noodzakelijk?
Keihard op mn gezicht! Ik heb een blauwe plekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:37 schreef Dr.Death het volgende:
gestruikeld? gevallen? iets gebroken?
Of pak de lift.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef droks het volgende:
Bedek ze met een lap stof.![]()
Opgelost, slotje.![]()
Nee, witte sokken... daar was laatst nog 'n topic over geloof ik...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geitenwollensokken zeker?
Ik heb nog nooit sokken in moeten lopen.
hmm,..da's idd wel minder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Keihard op mn gezicht! Ik heb een blauwe plek![]()
Probeer ze eens 1 keer overdag te tellen en daarna gewoon snachts aftellen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:43 schreef Elys het volgende:
whehe
ik heb altijd dat iks'nachts naar beneden loop en de laatste tree niet zien, en dan flikker ik van de trap af!
Dat is inderdaad ook een raar gevoelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil altijd verder omhoog lopen, terwijl er geen treden meer zijn ......
Weet ik niet, ik kom niet zo vaak meer op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee, witte sokken... daar was laatst nog 'n topic over geloof ik...
nou, dan is je gekscheer goed geluktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:53 schreef Yozzz het volgende:
Jung, ik zeg één gekscherend ding over sokken inlopen, en iedereen hapt!
Het hoort hier over laatste traptreden te gaan. Laatste traptreden!
Niet alleen lastig, het ziet er ook nog uberdebiel uit, als iemand nog verder de "trap" op wil lopen terwijl hij al de laatste trede heeft gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ik wil de laatste trede soms wel eens perongeluk overslaan, dan denk ik dat ik al beneden ben maar dan komt er nog een trede... Of net adersom, denk ik dat er nog een trede komt, ben ik al beneden. Erg kut, aangezien je in beide gevallen je jezelf kunt bezeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |