waar woon jij dat dat nieuw isquote:nu sinds kort een extra attractie; eerstejaarstudentjes
Hij heeft de grote stad ontdekt...quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef nsfw het volgende:
Geile vrouwelijke Eerstejaars studentjes die voor het eerst naar de grote stad gaan![]()
Bij het Leidseplein. Meestal weet ik dat soort tuig redelijk goed te ontlopen. Maar het wordt lastig als ze in kuddes gaan samenscholen.quote:
lijkt mij dat dat dan niet nieuw is. Tot zover ik weet komen daar al eeuwen versche studenten en, belangrijker nog, de laatste 60 jaar ook versche studentes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bij het Leidseplein. Meestal weet ik dat soort tuig redelijk goed te ontlopen. Maar het wordt lastig als ze in kuddes gaan samenscholen.
Vervolgens komt haar negervriend die jouw anaal verkracht met al zijn vrienden en jouw vervoglens huilend achterlaat in de goot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:47 schreef Robocock het volgende:
Van deze kwelling een deugd maken, oftewel meelokken met een Breezer Melon, bezwangeren en huilend achterlaten in de goot.
Sloeries uit de polder hebben geen negervriendjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:55 schreef nsfw het volgende:
[..]
Vervolgens komt haar negervriend die jouw anaal verkracht met al zijn vrienden en jouw vervoglens huilend achterlaat in de goot.
En vervolgens zijn vriendin in elkaar slaat omdat ze met een andere vent naar bed geweest is
en met een veel te grote tas naar school gaan en angstig uit hun ogen kijken. Jammer dat ik dat nooit meegemaakt heb, ik was meteen al te koelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Brugklassersdie zijn pas vet, stoer roken bij de fietsenstalling
Huh ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
hey, hoe voelt dat nu tweedejaars zijn?
Idd! En dan blijken ze een vriendje te hebben in het dorp waar ze vandaan komenquote:
Gelukkig ben jij altijd perfect geweest en ontweek niemand jou, wat want jij was net Pootie Tang!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bij het Leidseplein. Meestal weet ik dat soort tuig redelijk goed te ontlopen. Maar het wordt lastig als ze in kuddes gaan samenscholen.
Jij voelt je stoer nu of niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:41 schreef HiZ het volgende:
Alsof het feit dat je hier omkomt in de stomme toeristen al niet genoeg reden is om herinvoering van de doodstraf te willen hebben we hier nu sinds kort een extra attractie; eerstejaarstudentjes van het platteland die in kuddes rondlopen.
Net weer zo'n groepje domme koeien, met z'n allen lekker gezellig midden op de straat gaan staan ouwebeppen over god mag weten wat dat soort vee bezig houdt.
Ja, de wijk waar mijn andere huis in Istanbul ligt is groter dan heel Amsterdam. Wat wilde je nou precies vertellen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Jij voelt je stoer nu of niet?
Nou wake up call for you, amsterdam is ook maar een provinciedorpje vergeleken met de rest van de wereldsteden. Gemiddelde duitse stad is al groter![]()
Ja ik voel me er helemaal beduusd onder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef sigme het volgende:
Hahaha HiZ, hoe voelt dat nu, als ze denken dat je tweedejaars / net nieuw in de Grote Stad bent?
PS, ik heb je gemaild.
Ow. Ik zie net dat ik je e-mail beantwoord heb vanaf een ander adres. Onoplettend van me, sorryquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ik voel me er helemaal beduusd onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |