Eerst bos. Toen kwamen we tot een doodlopend end. Toen dachten we, laten we elkaar hier eens lekker verwennen. Toen kwamen er mensen met honden (quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
regen? of gewoon het bos? (jeukende kutbeesten, stekende muggen, bijtende mieren, aars-scholvers)
Cassanovaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:08 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik ben er een keer doorheengelopen met mijn vriendin, lekker romantisch ().
Wat een smerige kutdag, we hadden gewoon beter kunnen neuken ofzo
En dr komen allemaal nieuwe Fok!kers ergens onder een steen vandaan. De "reeks" loopt pas 3 maandenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat gaan de Lelystad topics in ene hard zeg.
Ik had de FiPo in deel 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En dr komen allemaal nieuwe Fok!kers ergens onder een steen vandaan. De "reeks" loopt pas 3 maanden![]()
Zeg, BadKeukenTegel, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ik heb meerdere stagieres gehad voor een week.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat gaan de Lelystad topics in ene hard zeg.
Ja, je had idd veel geleerd op je stage danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik kwam wel eens vaker langs als m'n PC kapot was ofzo.![]()
Maar je was niet de enige.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ja, je had idd veel geleerd op je stage dan
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Zeg, BadKeukenTegel, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ik heb meerdere stagieres gehad voor een week.
Meeste van hun schat ik in dat ze niet op het forum komen. Maar nog kom ik er niet uit
Geef eens een hint hoe ik jou emotioneel beschadigd zou kunnen hebben? Of andersom?
Hij werkte bij Thiab.quote:
Nee.quote:
hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Rutgert het volgende:
Dit gaat weer nergens over
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.quote:
Wel eens op een blauw maandag bij ECL besteld... Idenco nooit... Onze hoofdleverancier was toen Bas Computers.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.
(Mijn voor vorige werkgever dan he). Jullie kochten o.a. in bij IDENCO of ECL toch?
Wat is ASG?
Animal Science Group... Dus is net wat anders dan een computerwinkeltjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben je een klant van ons geweest.
(Mijn voor vorige werkgever dan he). Jullie kochten o.a. in bij IDENCO of ECL toch?
Wat is ASG?
Das zeker effe wat anders. Een kennis van mij werkt daar ook. En woont of woonde in die kleine huisjes op het terrein... Ouwe bende daar he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Animal Science Group... Dus is net wat anders dan een computerwinkeltje
Bas Computers, de naam alleen alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wel eens op een blauw maandag bij ECL besteld... Idenco nooit... Onze hoofdleverancier was toen Bas Computers.
Van buiten wel... Maar als je binnenkomt, ok niet overal dan, is het wel tof hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Das zeker effe wat anders. Een kennis van mij werkt daar ook. En woont of woonde in die kleine huisjes op het terrein... Ouwe bende daar he!
Eigenlijk wel goede ervaringen mee hoorquote:
Ben wel eens bij hem thuis geweest, nooit in het "bedrijf" zelf. Luc heet ie die jongen. Ken je em?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Van buiten wel... Maar als je binnenkomt, ok niet overal dan, is het wel tof hoor
IDENCO en ECL zijn ook allebei al kapotquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goede ervaringen mee hoor
Star Electronics ook wel eens wat bij besteld... Dat was pas een vage bende daarDie bestaan volgens mij ook al een tijdje niet meer...
En XS2... Werkte ook een Lelystedeling, die het altijd na werktijd bij mij thuis afleverde
Nee ik ken weinig mensen hier binnen het instituut... Al helemaal niemand van de ICT eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben wel eens bij hem thuis geweest, nooit in het "bedrijf" zelf. Luc heet ie die jongen. Ken je em?
Actebis ook vaak bij besteld trouwensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
IDENCO en ECL zijn ook allebei al kapot![]()
Alsof ik ICT-ers binnen mijn kennisenkring hebquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee ik ken weinig mensen hier binnen het instituut... Al helemaal niemand van de ICT eigenlijkMeeste gasten hier zijn op zijn zachtst vaak nog al excentriek te noemen
Met van de prachtige aparte trekjes/hobbies/bezigheden enzo
Slapeloosheid denk ik. En te veel stress en spanningquote:
Bier heb ik afgezworen.quote:
[breezer mode]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:29 schreef Xebber het volgende:
Goedemorgen!
Breakfast of the Championsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Daantke het volgende:
Ik was ook al misselijk vanmorgen![]()
Maar dat kwam omdat ik de ochtend begon met een glas cola, daarna een zak snoep half leeg at, toen een kauwgompje nam, en toen pas begon met mn ontbijt![]()
CTRL-F5 does the trickquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[breezer mode]
DuDe, Je AvAtOrZzZz iiS dOoDt!!!!!!!!!!~!~1`21`2`1`1`!`1``!!~!![]()
[/breezer mode]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie op je postquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
CTRL-F5 does the trick niks![]()
Of zo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alsof ik ICT-ers binnen mijn kennisenkring heb![]()
Ja. Maar. Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |