Goddamn waar kán je je druk om maken.. Sorry hoor, maar iemand zn fietshouding?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb zo'n schurft hekel aan mensen die fietsen met hun rug. Als een stel ja knikkers zitten ze op een fiets. Wordt dit een nieuwe trent? Zijn de mensen te lui om met hun benen te fietsen?
Overigens geld dit voor pubers, dikke vrouwen en bejaarden. Dat de laatste categorie het doet, kan ik me voorstellen. De rest![]()
Gebruik de versnelling ofzo goftedomme![]()
Ik snap het ook niet, kan iemand het ff painten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:46 schreef hallo_mensen het volgende:
fietsen met je rug ?
gelukkig ben ik niet de enigstequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef droks het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, kan iemand het ff painten
Ga jij ff lekker fietsen Mr. Nolifequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb zo'n schurft hekel aan mensen die fietsen met hun rug. Als een stel ja knikkers zitten ze op een fiets. Wordt dit een nieuwe trent? Zijn de mensen te lui om met hun benen te fietsen?
Overigens geld dit voor pubers, dikke vrouwen en bejaarden. Dat de laatste categorie het doet, kan ik me voorstellen. De rest![]()
Gebruik de versnelling ofzo goftedomme![]()
Dat lijkt net een snikkel die van voor naar achter stootquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef sjakie007 het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat het zo duidelijk is, je gaat eigenlijk met je rug van achter naar voren, om zo kracht te zetten.
nu verdien je het te stervenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
Ja doe ik ook wel eens als ik hard wil fietsen of tegenwind heb..
En? Dus? Wat nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |