Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
eeensch!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggen
ThnQ, ik begin er aan te wennen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Of door de efficientere logistiek van Sonyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.
En waar zat ik hem af te zeiken?
Maarem, even goede vrienden en laten we weer over de wii 'discuseren'.
Ander open maar een "Dr. Phil" topic.
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263quote:Red Steel Will Not Feature Online Play
Appears to confirm reports Nintendo is lagging on dev. tools.
by Patrick Klepek, 08/29/2006
37 of 43 users recommend this story.
Above almost all genres, shooters make the most sense when played online against other players. Red Steel has been billed as one of Wii's star launch games, and with Nintendo constantly emphasizing their approach to online gaming this time around (having kicked off the party on DS), you might have anticipated a game like Red Steel taking advantage -- but apparently not.
An interview in the VIP lounge of Nintendo of Europe's website, requiring users to register via a pin number acquired by purchasing a Nintendo product, Ubisoft Senior Project Coordinator Stephanie Langlois breaks the news. "Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests," she said to the website.
Just a few days ago, 1UP reported on a rumor alleging that third parties had not yet received the development tools needed to implement online gaming into their launch-targeted releases, which the aforementioned statement appears to verify. Apparently they're leaving the option open for a post-release patch, but if Red Steel's successful, we imagine it will become sequel material.
Chances are we'll learn more when Nintendo finally spills the rest of their beans next month -- September 14th ahoy?
jammer... maar helaas...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263
Als je nou die PS3 en X360 gewoon niet koopt hou je genoeg geld over om iedereen in dit topic op een Wii te trakteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat nooit![]()
Maar ik wil gewoon alles beleven
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
OMG, geen HD, geen 5.1 (!!!) en geen Online.
Nintendo is DOOMED!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
HD = High Definition. Nieuwe TV standaard.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.quote:
ach kom op manvrouw... dit was gewoon grappig...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |