299,-quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef Devolution het volgende:
Bij de BS of Intertoys dacht ik..
edit;
Bart Smit
Ja, denk aan demo's downloaden via Wii, of in Pokémon zal je met behulp van een soort Pokémon Stadium je DS battles op te TV kunnen uitvechtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:22 schreef Rens2001 het volgende:
Wordt de DS (lite) ook compatible met de Wii?? En zoja wat kan je er dan allemaal mee doen?
Ik raad www.dimplus.nl aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
@ de rest....... kan je eigenlijk de Wii al ergens pre-orderen?
Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef s0ul het volgende:
[..]
Ik raad www.dimplus.nl aan
Waarom ze hebben ook nog veel wii spellen/accoures die je kunt pre-orderen![]()
Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaan.
Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?
![]()
@ Notorious_Roy: weet je zeker dat dat de prijs is?!
Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.
45 minuten?!? WOWquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:34 schreef kipknots het volgende:
IGN heeft een overzicht gemaakt van de Wii titels dit najaar:
http://wii.ign.com/articles/730/730221p1.html
Over Twilight Princess:
[..]
Believe!!!![]()
Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:26 schreef BMH het volgende:
Weer gezeik over de prijs :S.... 15 september komen we het pas te weten.. Iedereen die het nu al weet gokt.
Waarom? Wat ik net zei is een feit.. Je kunt zoveel speculeren als je wilt en zoveel meningen geloven.. Feit is een feit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....
Prijs. Is. Nog. Niet. Bekend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....
Daaaar is al eens een foto van verschenen. Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
3) Wii adapter is misschien wel heeeel erg groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |