Dat is mijn broer nou al de hele dag aan het zingenquote:
dat doe ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Batsnek het volgende:
SNELKOOKPAN SNELKOOKPAN...
Maar dat doe ik meestal in m'n eentje als ik zeker weet dat er niemand in de buurt is.![]()
Zo 's ochtends voor de spiegel.. "SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN VROUWEN MET EEN DIKKE KOP etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Batsnek het volgende:
SNELKOOKPAN SNELKOOKPAN...
Maar dat doe ik meestal in m'n eentje als ik zeker weet dat er niemand in de buurt is.![]()
ik kom niet veel verder dan "Geintje meneer Sonneberg"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef PlarkPlark het volgende:
Dat mensen keihard op straat of in de kroeg of waar dan ook Hans Teeuwen, of erger...gaan lopen nadoen.
Tenenkrommend, ik wil dan heel snel weg en schaam me voor die persoon, ookal ken ik em niet.
![]()
Oh mên, dat is zó niet grappig he, dat stukjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Tiemie het volgende:
kameraad van me begint op de meest vreemde momenten over de jostiband.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geneukt?
JAaaa, laatst keihard een waterbuffel geneukt. Romantisch was het niet. Rag je um erin, staat het beest je een beetje dom aan te kijken en blablablalbllablala
![]()
Zeg droplul!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad heel erg. Het wordt nog erger als ze hem ook totaal verkeerd nadoen en dan toch bulderend lachen, terwijl hij zo helemaal niet grappig meer is.
Inderdaad. Af en toe 'ja, ik ben mij er eentje' er tussendoor gooien kan echt geen kwaad, imho.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef SuperRogier het volgende:
Een geintje van herman finkers zo af en toe mag wel, maar dan moet je het subtiel doen en niet zitten te schreeuwen zoals hans teeuwen dat meestal doet..
Dan loopt ie er een beetje bij als een Zombie..... Tenminste.... op Almere CS welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik kom Arie (van de lama's) nog wel eens in het wild tegen, maar dan is ie lang niet zo grappig
eens. een welgeplaatste "hé, ik hier?" oid mag af en toe best..maar h. teeuwen-verkrachters zijn zelden grappig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef SuperRogier het volgende:
Een geintje van herman finkers zo af en toe mag wel, maar dan moet je het subtiel doen en niet zitten te schreeuwen zoals hans teeuwen dat meestal doet..
D'r löp hier zo'n zwart'nquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef SuperRogier het volgende:
Zo ben ik laatst nog op kraamvisite geweest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef SuperRogier het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef hamkaastosti het volgende:
caberetiers doen mij normaliter na
Ging die ook naar een lieve-kinderen-centrum ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Zo ben ik laatst nog op kraamvisite geweest.
Die ouders hadden een heeeel lief kind.![]()
Voor een keertje is het heus wel grappig... Maar niet meer als het zóvaak herhaald wordt...quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vooral in Spanje blijf je lachen:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |