Ach, "veel" is héél erg relatief in het BB huis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef the_hunter het volgende:
Klote dat mijn geluid al de hele tijd uitstaat. Volgens mij mis ik best veel.
zo moeder zo dochterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is die Hilde absoluut een apart type (zacht uitgedrukt) maar volgens mij is die Milica echt zo'n achterbakse bi@tch hoor.. nu ff zielig doen zodat ze aandacht krijgt van andere.. k vertrouw dat kind voor geen cent
Dat gevoel krijg ik ook steeds meer bij die Milicaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is die Hilde absoluut een apart type (zacht uitgedrukt) maar volgens mij is die Milica echt zo'n achterbakse bi@tch hoor.. nu ff zielig doen zodat ze aandacht krijgt van andere.. k vertrouw dat kind voor geen cent
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:29 schreef rubstar het volgende:
die Milica is wel moeilijk hey.. gezeik de hele tijd.. ze loopt te klagen over iedereen, maar ze doet zelf precies hetzelfde.
Klopt. Het is absoluut iets wat al heel erg lang speelt én iets waar Miliica écht van baalt. Iedereen heeft wel dingen die ze willen veranderen aan de ouders/kinderen maar dit zit volgens mij iets dieper. Nogmaals, misschien is er iets voorgevallen in het verleden. Of misschien is de vader van Milicia een alcholist ofzo, we weten het simpelweg niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.
Goede reden om NIET op tv te gaan.
Dat werd dus Sjaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.
Goede reden om NIET op tv te gaan.
Grappig.. heb al verschillende dames over een jeukende doos horen praten.. en nu rik z'n kont.. zou er een "luisje" heersenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef rubstar het volgende:
jesus nog nooit iemand zo uitvoerig aan ze reet zien krabben als Rik.. ik ken dan verder geen homo's maaar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |