ik heb wel eens stil proberen te praten maar niemand luisterde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je zit hardop te praten he, heb je dat door?.
Ik hoop toch echt op een weekopdracht! Eindelijk wat anders dan hangende, rokende en ouwehoerende mensen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ze denken dat de zonnebank in beslag genomen wordt
Ok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik heb wel eens stil proberen te praten maar niemand luisterde.![]()
Dat is idd wel cool ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op een weekopdracht! Eindelijk wat anders dan hangende, rokende en ouwehoerende mensen.
Misschien wel weer iets wat ze in Belgie hebben gehad. Een bewoner in een tuig boven het zwembad die verzorgd moet worden door de anderen en die langzaam het water in zakt![]()
Laat Hilde dan maar in het tuig.
Geen idee, ik heb t niet gezien namelijk. Het idee leek me alleen wel gaaf.quote:
Je bent een heldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Tazmaniac het volgende:
een capje voor the_hunter
[afbeelding]
Het is een ukkie en dit is de kleinste maat die hij kan vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind semih een leukerd hoor, maar waarom draagt hij van die oncharmante hobbezakboxers?
Ik geloof dat er op een bepaald moment een plaspauze was.quote:
Zeeschelpje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
wat is de achternaam van Monique en Sabrina?
De zusjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
nee, maar zulke steden/dorpen hebben altijd wel van die typische achternamen. Volendam: Steur, Scheveningen Jol, Spakenburg De Graaf, Katwijk Van Duin en ga zo maar door. daarom ben ik wel benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef toxikon het volgende:
plofkop heeft een ruime keus uit shirtjes: witte shirts met korte mouwen, witte shirtjes met lange mouwen, witte bloesjes al dan niet gekreukt, witte hempies en een witte trui...
en voor als ie eens lekker gek wil doen dan trekt ie zijn antraciet kleurig jekkie aan MET capuchon![]()
katwijk ook varkevisser en hoe kan het ook anders kuijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, maar zulke steden/dorpen hebben altijd wel van die typische achternamen. Volendam: Steur, Scheveningen Jol, Spakenburg De Graaf, Katwijk Van Duin en ga zo maar door. daarom ben ik wel benieuwd
Doet Egbert dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Terreros85 het volgende:
Als vrijgezelle vent naar Azië is ook vrij dubieus
Monique de Roo 35 Den Haag receptionist en fitness-instructeur 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Sabrinaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
Dus minstens één gebruikt de naam van man of vriend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique de Roo 35 Den Haag receptionist en fitness-instructeur 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Sabrina
Sabrina Mutsers? 27 ????? huisvrouw 18-08 ??-?? ¤ 30.000 zus Monique
Volgens Wikipedia.
Monique, die is namelijk getrouwd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dus minstens één gebruikt de naam van man of vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |