De kleine tafel mag ook wel wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik... De rest mag zo exit.
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik... De rest mag zo exit.
Zeker weten van niet. Marcia is juist heel blij dat haar vader er nog in zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Egbert zat zich vanmorgen af te vragen waarom marcia zo sjaggie was.... Wat denk je eikel..omdat je er nog in zit !!!!
Ik ook precies om die mensen. En Marlies vind ik gewoon een cool wijf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijn
T 'is maar wat je een leuke groep vindtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind het jammer dat Milica niet bij de leuke groep zit
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen om de zusjes en om Rik en Tijn
zo lang übernerd Egbert nog bij de grote groep zit, vind ik beide groepen niet leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T 'is maar wat je een leuke groep vindt
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T 'is maar wat je een leuke groep vindt
quote:
Tijn en jongste zusje zijn leuk manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.
Tja, daarom is fok zo leuk hè. Verschil van meningen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.
dat is de kampergroepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tijn, Rik, de zusjes en Marlies vind ik zeker wel leuke mensen! 100 keer leuker dan de mensen waarmee Milica nu aan de tafel zit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kies voor de "Marcel" groep aan de kleine tafel
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, daarom is fok zo leuk hè. Verschil van meningen.
Gelukkig maar. Zijn we weer vriendjes?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Totaal niet. Ik ben in een goede bui. Heb weer 2 dagen vrij
Wtf? Waar hoor je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef rubstar het volgende:
Janine vraagt om een dokter... ze heeft een ingeroeide haar bij der poes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |