Milica vertelde dat ze tussen de middag al niet meer graag naar huis gaat omdat het dan al raak is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Het is absoluut iets wat al heel erg lang speelt én iets waar Miliica écht van baalt. Iedereen heeft wel dingen die ze willen veranderen aan de ouders/kinderen maar dit zit volgens mij iets dieper. Nogmaals, misschien is er iets voorgevallen in het verleden. Of misschien is de vader van Milicia een alcholist ofzo, we weten het simpelweg niet.
klopt inderdaad.. je hoorde Milica ookal over haar andere zusje praten en dat die al uit huis vertrokken was door dit probleem.. het speelt dus duidelijk langer. En waarschijnlijk is er thuis afgesproken het hier niet over te hebben maar ja.. dat lukt natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is nou typisch iets wat je in de familie houdt, deze problemen. Milica heeft hier al langer moeite mee, en kan er niet mee overweg. Kan er ook niet mee naar haar moeder. Dan heb je een vertrouwenspersoon nodig, als je moeder dat niet kan zijn, een goede vriend of zo, om af en toe tegen aan te lullen.
Goede reden om NIET op tv te gaan.
Ik lach jou wel uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Scrupules het volgende:
psychologisch geanalyseer hier, gaan we ze nu gewoon weer uitlachen en belachelijk maken?
Hmm. sAvonds een wijntje is okay maar als je smiddags al zit te kantelen. Het is wel zo dat Hilde in alle toonaarde ontkent dát ze zoveel zuipt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Milica vertelde dat ze tussen de middag al niet meer graag naar huis gaat omdat het dan al raak is.
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grappig.. heb al verschillende dames over een jeukende doos horen praten.. en nu rik z'n kont.. zou er een "luisje" heersen![]()
Ok. Nou doei.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef rubstar het volgende:
[..]
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurd
Krantenkoppen melden: Reetkever bij Rik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef rubstar het volgende:
[..]
oehh.. een nieuw genetisch experiment in het BB huis.. bacteriën los laten en kijken wat er gebeurd
Haha we hebben de bron gevondenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat verklaard dan misschien ook wel het gesmeer van Janine daarstraks![]()
![]()
die heeft volgens mij een steen puist teminste hoe ze hem net omschreef leek het daar opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat verklaard dan misschien ook wel het gesmeer van Janine daarstraks![]()
![]()
Ehm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die heeft volgens mij een steen puist teminste hoe ze hem net omschreef leek het daar op
Niet alleen Rik.. gisteren milica tegen haar moeder: Jeuk aan mijn doosjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Krantenkoppen melden: Reetkever bij Rik?
jeuk aan zijn doosje... of was het roosje ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Niet alleen Rik.. gisteren milica tegen haar moeder: Jeuk aan mijn doosje
Twee dagen geleden een zusje ook al..
Nu Rik...
Lekker bij het ontbijten jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef natronic het volgende:
maar eehhhhhhhhhhh zo uit d'r nest in haar kleren gerold zonder te douchen???????????? Lekker fris die Hilde
jup vooral al hij knapt en janine wil juist dat hij knapt want dan is ze de druk kwijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef Snoet123 het volgende:
Steenpuist is toch besmettelijk...en dat moet dan met 15 man van 1 toilet gebruikmaken..![]()
Gatver! En dan zitten ze samen in (zwem)bad...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup vooral al hij knapt en janine wil juist dat hij knapt want dan is ze de druk kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |