En Tijn dacht dat het hun eigen schuld was dat ze nog niet in de tuin mochten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef Veulen het volgende:
Ze speculeren weer over die tuin.
Hij is al aan de vrouw dus waarom zou hij niet he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind semih een leukerd hoor, maar waarom draagt hij van die oncharmante hobbezakboxers?
ik snap dat geleuter over die tuin niet, geen buitenlucht ofzo toch. en de meeste tuinen zijn buiten, dacht ik zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:46 schreef the_hunter het volgende:
De schuld van Sjaan dus volgens Tijn haha
Ik vind Rik leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere stream waar Tijn op is, zet ik af. De zusjes kan ik 5 minuten verdragen. Van Rik krijg ik de kriebels.
Die indruk heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is micheline zwaar verliefd op tijn aan het worden...![]()
sluit wel aan bij het niveau van dat tietenliedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:51 schreef Terreros85 het volgende:
waarom gaan ze niet met z'n alleen verstoppertje doen ofzo, of tikkertje
Tot zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef arneaux het volgende:
Nu ga ik iets lekkers halen bij de Appie. Tot zo.
ff wat gemist.. bij wie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze staart hem ook in het kruis, zo nu en dan
Alle ballen op Tijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef natronic het volgende:
en die lange vind Tijn ook leuk.... volgende weekopdracht...24uur gangbangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |