Ik zit er pas vanaf deel 1 bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef UncleSam het volgende:
hoi doe je ook mee?
Ik heb net ook nog even die witte balken bij de O en de K weggehaald, maar het moet nog geüpdate worden om het van 0% te zien.quote:
Eensch! Voor diegene die vanaf hier pas begint te lezen, de tool bevindt zich in de OP!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Impry het volgende:
Ik moet trouwens wel melden dat het 'echte' Fok!-logo wel mooi gedaan is, maar het staat absoluut niet mooi in het geheel van de grote letters.
Verder zie ik ook dat er enorm veel inkt verspild wordt! En waarom? Omdat men niet de Auto-vierkant-tool gebruikt! Hiermee kun je enorm inktbesparend werken en het ziet er nog eens super uit ook.
Gebruik deze dus!
als je dat programma volledig sluit heb je dat niet meer. Als je het op de achtergrond nog laat bollen blijft het werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef Ieneminie het volgende:
ik lurk al een tijdje mee hier, leuk initiatief! heb dus net ook maar even geholpen met het tegengaan van de vandaaltjes die ons mooie logo vern**ken....
Maar wat ik dus daarna had was dat mn pijltje in mn beeldscherm maar bleef bewegen van links naar rechts, ook al was ik helemaal niks meer aan het tekenen met die auto-vierkant-tool, en met hele andere dingen bezig. Meer mensen die daar last van hebben?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wow, super! Ik heb gisteren alleen het beginnetje gezien (en even wat meegeholpen), nooit gedacht dat het zo groot en mooi zou worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |