ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien. hoezo verpest het iets?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef Repeat het volgende:
dat nieuwe foklogo op die witte ondergrond rechts van de F verpest wel het uitzicht vanaf helemaal uitgezoomed trouwens
het is idd heel mooi getekend, maar als je helemaal uitzoomed zit er daar dus een wit vlak in het "oranje".quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien. hoezo verpest het iets?
Alleen de blauwe letters, zonder witte achtergrond was mooier geweest idd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
het is idd heel mooi getekend, maar als je helemaal uitzoomed zit er daar dus een wit vlak in het "oranje".
detoneert een beetje imo, maar als ie het af krijgt is het natuurlijk wel gaaf.
Ik vind m sowieso gaaf!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen de blauwe letters, zonder witte achtergrond was mooier geweest idd!
Ik vermoed dat er 'n bitmap overheen is gekopieerd. Dat lijkt me trouwens een hele gore truc om uit te halen bij dat VIP-ding: kopieer 'n btimap van de mona lisa over dat foeilelijke logo heen, en kijk of ze dat weg durven werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef DerBolle het volgende:
hoe hebben jullie dat kleine fok logo erop gekregen joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |