Ik pak altijd wat er bij ons in de lokale bouwmarkt ligt. Dat kan een sanitairkit van Enorm zijn, of -als het een polymeerkit moet zijn- dicht en vast van Hermadix.quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef DCSboy het volgende:
Nou, ik ben geen professioneel kitter en kan me voorstellen dat zij hogere eisen stellen aan sommige eigenschappen, voor mij werkt het altijd prima, maar ben wel benieuwd waar je dan op moet letten,
Welke kit zou jij aanraden?
Ik vermoed dat je juist zuurvrij voor acrylbaden en douchebakken bedoeld?quote:Op maandag 4 september 2006 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Moest de kit ook niet zuur vrij zijn ivm het uitbijten op emaile?
Stalen wel ja. Maar daar kun je gewone siliconenkit (Dus niet persee zuurvrij) op gebruiken. Op Acrylbakken en -baden gebruik je bij voorkeur zuurvrije kit.quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef DCSboy het volgende:
douchebakken zijn toch geemailleerd?
Een bad en een douchebak kit je altijd belast af. Dus eerst water erin, en dan afkitten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:35 schreef dik_voormekaar het volgende:
Wij hebben de badkamer vorig jaar verbouwd en nu laat bij ons de kitrand van het bad los (door het gewicht van water en jezelf). Daarbij is kit van de praxis gebruikt. Nu ga ik het binnenkort vervangen, maar ga nu Rubson gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |