Als dat het ergste isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:24 schreef Sjoewe het volgende:
en bovendien ga je branden in de hel.
Ik ben een chaoot, dat zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:30 schreef skiczukie het volgende:
En wanneer kreeg je die brief? Gister ofzo? En je had zelf niet al bedacht, 'Heei, ik heb nog geen formuliertjes ontavngen. En ik moet waarschijnlijk binnenkort weer naar de universiteit.' ?
Mja het zijn iig geen 72 maagdenquote:
72 ingereden fietsen danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat heb je aan maagden? Die moet je alles uitleggen![]()
maar ze zijn nog niet uitgewoondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat heb je aan maagden? Die moet je alles uitleggen![]()
Dan gebruik je die formulieren toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de UvA kan je gewoon alles downloaden.Waarom bij de UU niet, grmbl.
Dat zou wel een paar opgetrokken wenkbrouwen veroorzakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan gebruik je die formulieren toch?Gewoon doorhalen en verbeteren
.
En je kan ze nog van alles uitleggen over van alles voorliegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar ze zijn nog niet uitgewoond
dan flikkeren ze het zo ongelezen weg.. dat is iig de tactiek die ze op de HU hanteren bij dingen die niet volledig standaard zijn en/of niet 100% kloppenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dat zou wel een paar opgetrokken wenkbrouwen veroorzakenUvA logo doorkrassen en dan het logo van Utrecht er zelf opzetten.
"Zo heb ik ze in de bus gekregen"
Het was beter toen het nog de KUT heettequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
UvT gaat alles ook nog met papiertjes. Ben blij dat ik me niet meer hoef in te schrijven dit jaar
.
Hey Sjoewe, ik heb hier nog wel inschrijfformulieren van de UvT liggen!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was beter toen het nog de KUT heette
Ja ik heb ook een keer gehad dat ze zeiden dat er geen pasfoto's bij zaten, ik zei dat dat vrij bijzonder was aangezien ik speciaal voor m'n college kaart ze had laten makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan flikkeren ze het zo ongelezen weg.. dat is iig de taktiek die ze op de HU hanteren bij dingen die niet volledig standaard zijn en/of niet 100% kloppen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was beter toen het nog de KUT heette
Katholieke Universiteit Tilburgquote:
ahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |