Je moet er gewoon heen gaan sturen ze je naar de juiste afdeling en wordt alles geregeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ah
jah, ik ga zo ook maar weer es met de HU bellen.. ze herkennen me ondertussen aan mn stem daar
Bach?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
Aah je hebt ook een vast wachtnummer bij de helpdesk?
Ah heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nemen ze de fucking telefoon weer niet op eh
Ze hebben natuurlijk nummerweergave en zien dat jij het weer bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nemen ze de fucking telefoon weer niet op eh
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben weer gewoon student Geschiedenis, pfiew.
UU heeft octrooi op bureaucratie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de UvA kan je gewoon alles downloaden.Waarom bij de UU niet, grmbl.
ik weet niet zeker of TS zit te wachten op reacties van nieuw aangenomen schoonmakers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ga ook naar de universiteit!![]()
Maar niet om te studeren!![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
UU heeft octrooi op bureaucratie.
ik weet er alles van ; mij hadden ze met een 8.5 gemiddeld voor m'n tweede studie een negatief bindend studieadvies gegeven
serieus, maar ook bij de helft van de andere deeltijders... hadden ze maar de helft van het eerste jaar geteldquote:
Schoonmakers hebben we hier al zat. En ook al doen ze hun werk niet goed, ik ben toch niet aangenomen als schoonmaker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of TS zit te wachten op reacties van nieuw aangenomen schoonmakers.
proefdier? dan komen wij elkaar nog wel tegen komend semester.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Schoonmakers hebben we hier al zat. En ook al doen ze hun werk niet goed, ik ben toch niet aangenomen als schoonmaker.
CBS?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef Zyggie het volgende:
Ik moest nog bellen nadat ik me had aangemeld bij CBS()!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |