Ja ik wilde eigenlijk een Big Americans maken, maar die had ik blijkbaar al opgegeten, want hij lag niet meer in de vriezerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:28 schreef blackmage het volgende:
neem iets echts te eten, kook een bordje spagheti of spinazie, dat stilt de honger wel.
en zoniet Bier.
En drink een paar glazen water, ben je zo van de honger afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
Rook paar peukjes..
Kun je jezelf niet opeten dan?Sapstengel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest vannacht tot 01.00 werken en sinds dat ik thuis ben heb ik een onverzadigbare honger lijkt het wel. Ik heb nu al een snickers, 4 frikandellen speciaal, een gevulde koek, een halve reep chocola, een donut en 2 appels gegeten, maar ik heb nog steeds honger. Moet ik weer helemaal opstaan om voedsel te bereiden
.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet opeten dan?Sapstengel.![]()
..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest vannacht tot 01.00 werken en sinds dat ik thuis ben heb ik een onverzadigbare honger lijkt het wel. Ik heb nu al een snickers, 4 frikandellen speciaal, een gevulde koek, een halve reep chocola, een donut en 2 appels gegeten, maar ik heb nog steeds honger. Moet ik weer helemaal opstaan om voedsel te bereiden
.
Is erg hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hongerdebonger!
jezus mensen wees eens orgineel ipv te relateren aan anderen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is erg he.
Theo Maassen [afbeelding].
Relaterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jezus mensen wees eens orgineel ipv te relateren aan anderen...
daar ga je van schijtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
Ach, neem gewoon een zakje gezouten pinda's van 350 gram.
En je honger is wel weg
Daar heeft je moeder helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:45 schreef Metro2005 het volgende:
In Afrika, DAAR hebben ze honger.
Hier heb je trek
Zei mijn moeder altijd
Nee hoor want ik heb geen trekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:48 schreef dehero het volgende:
[..]
Daar heeft je moeder helemaal gelijk in!![]()
Eet de andere helft op, probleem opgelostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
een halve reep chocola
Niet combineren in elk gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ik moet op het moment pissen en ik heb dorst, hmm what to do what to do![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
.
gut jij eet gezond !quote:Ja ik wilde eigenlijk een Big Americans maken, maar die had ik blijkbaar al opgegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |