Nee, een ovenwant of een pannenlap en brak daarme 2 glazen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Wat doet E-10 noudie mafkees gooit zo een bord naar haar kop
nee hij gooide een ''waterhandje'' naar haar terugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Dat was dat bord wat hij voor zijn kop hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
in het kort: hij had een meisje (geloof een one nightstand) zwanger gemaakt en rond de 3 maanden belde ze hem op dat ze het allemal niet zag zitten en dat ze abortus had laten doenquote:
Welkom op Internet, 99% gebruikt een nick, het gebruik van een nickname vind ik grappiger, een enkeling met zijn eigen naam ertussen is leuk, maar niet wanneer iedereen het zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had geen zin meer in die nick![]()
Wees een vent en pak je eigen naam, doe ik ook![]()
Ik werk bij de RET in R'dam en ben dagelijks te vinden in 1 van de metrostations, behalve als ik vrij ben.
Doe eens wat onder je eigen naam, dan ben je een vent.
Dit is voor alle nicknames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze wachten nog steeds op de live, ze zijn zelfs gestopt met fietsen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef Bubbz het volgende:
Wachten ze nog steeds op de live uitzending??
nee, ze weten dat het middernacht geweest is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef Bubbz het volgende:
Wachten ze nog steeds op de live uitzending??
me nick kon niet dus dan maar me eigen naamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Welkom op Internet, 99% gebruikt een nick, het gebruik van een nickname vind ik grappiger, een enkeling met zijn eigen naam ertussen is leuk, maar niet wanneer iedereen het zou doen.
maar denken dat dat een grap is en dat het eigenlijk ochtend is in iedergeval denken ze dat als ze wakkerworden dan de life uitzending is en dat dan de deur naar de tuin open gaat en het dan ipv ochtend avond isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee, ze weten dat het middernacht geweest is.
Onzin vaker kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia voegt ook werkelijk niets toe aan het gehele programma.
Wilde ik nét typenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia voegt ook werkelijk niets toe aan het gehele programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |