Ja, wat een vage naamquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef Qunix het volgende:
Froukje
Ook goedquote:
Verkeerd verstaan dan(ik dus)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze zei met een V waarop Rick antwoordde van, wat voo rare ouders heb jij.
Doet deze het ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef michiel_merk het volgende:
***zooi kan alle radiozenders beluisteren behalve 538![]()
Ja, klotemuziekquote:
43quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
43 uur wakker maar wel naar MIDNR luisteren!
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Zat gisteravond te pokeren en dat werd later en later en kon niet slapen dus maar een nachie overgeslagenquote:
Heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zat gisteravond te pokeren en dat werd later en later en kon niet slapen dus maar een nachie overgeslagen![]()
nope hier krijg ik de melding 'De computer beschikt over onvoldoende geheugen. Sluit andere toepassingen af en probeer het opnieuw.' vaagquote:
Vaag jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nope hier krijg ik de melding 'De computer beschikt over onvoldoende geheugen. Sluit andere toepassingen af en probeer het opnieuw.' vaag
Beetje jammerquote:
Rennejohquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef Bravebart het volgende:
He, EJ peerde hem
-edit- He, Henk is er opeens
quote:
Weinig moois aan te zien hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Oi doe die camera normaal, ik wil die dozen zien
Ja iddquote:
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |